کد خبر : 312281
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
-

«جهاد تبیین» اهداف دشمن را خنثی می‌کند

«جهاد تبیین» اهداف دشمن را خنثی می‌کند

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: باید با جهاد تبیین و روشنگری و بصیرت افزایی مانع رسیدن دشمن به هدف نهایی خود که عبارت است از گسترش نا امنی و سوریه سازی ایران، بشویم.

به گزارش عصرقائم، مریم مجتهدزاده در نشست با مدیران و مربیان علوم تربیتی در استان اردبیل  بیان کرد:هشت سال دفاع مقدس مانند گنجی عظیم و بی‌پایان است که نباید به دست فراموشی سپرده شود. این گنج باید خوب به مردم شناسانده شده و در اختیار عموم مردم قرار بگیرد تا مردم از برکات شایان توجه آن برخوردار شوند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب وابسته نبود، بلکه مستقل از ابرقدرت های شرق و غرب یک گفتمان نو  را ارایه داد و حکومت جمهوری اسلامی را بنیانگذاری کرد. دفاع مقدس توانست ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را در هم بشکند و معادلات دشمنان برای ایجاد یک دهکده جهانی به کدخدایی شیطان بزرگ را بر هم بزند.

مجتهدزاده بیان کرد:  دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با امتحان کردن راه‌های گوناگون برای تضعیف نظام و انقلاب و متحمل شدن شکست‌های پی در پی، به این نتیجه رسیدند که برای رسیدن به هدف شوم خود باید نهاد مقدس خانواده را هدف قرار داده و تضعیف کنند و به همین خاطر برنامه ریزی خود را برای به انحطاط کشیدن و استحاله زن ایرانی به کار گرفتند و تمام توان خود را در این راه صرف کردند.

وی افزود: باید با جهاد تبیین و روشنگری و بصیرت افزایی مانع رسیدن دشمن به هدف نهایی خود که عبارت است از گسترش نا امنی و سوریه سازی ایران، بشویم. چگونگی به وجود آمدن حوادث اخیر و شکل‌گیری آن‌ها، رهبری‌های پشت پرده و دست‌های پنهان و آشکار حامی این آشوب‌ها و آشوبگران باید برای کودکان و نوجوانان و جوانان به صورت کاملا شفاف تبیین شود تا دسیسه‌های دشمن با شکست مواجه شود.

مجتهدزاده در پاین یادآور شد: جنگ امروز دشمنان با ملت ایران جنگ نوین و از نوع ادراکی، شناختی، ترکیبی و پیچیده است و علاج همه آنها به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی جهاد تبیین است و باید همانند روزهای حماسی و غرورآفرین دفاع مقدس در این باره جهاد کنیم.

«جهاد تبیین» اهداف دشمن را خنثی می‌کند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 − سه =