کد خبر : 312252
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
-

فرمانده سپاه: انتقام گرفته خواهد شد

فرمانده سپاه: انتقام گرفته خواهد شد

دشمنان می دانند که ما حتماً نتیجه اقدامات مداخله جویانه و شرارت افروز آن ها را پاسخ خواهیم داد اما الان نمی توانیم بگوییم کجا و چگونه.

به گزارش عصرقائم، سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در حاشیه راهپیمایی روز ۱۳ آبان تهران و در جمع خبرنگاران تاکید کرد: مردم ما در صحنه هستند و هیچ خطری انقلاب ما را تهدید نمی کند زیرا دشمنان کشورمان از نتیجه اقدامات خود علیه این مردم مایوس شدند. دشمنانی که می‌گفتند تمرکز ما بر برجام نیست، بر مسائل داخلی ایران تمرکز کرده‌اند.
وی افزود: امروز همین دشمنان به نیروهای خود آماده باش دادند و نگران هستند که جمهوری اسلامی اقدامی علیه آن ها نشان ندهد و بر همین اساس اکنون از بیم اقدام ایران علیه آن ها در لاک دفاعی فرو رفتند. در واقع این موضوع نشان دهنده واقعیت ماست.
فرمانده کل سپاه درباره مطالبات مردم در برخورد با اغتشاشگران هم بیان کرد: ما تمرکز خود را روی ریشه های چنین جریان هایی گذاشته ایم، البته به سرشاخه های چنین حوادثی نیز هشدار می دهیم که از مسیر خطرناک فعلی جدا شوند زیرا این مسیری است که دشمنان برای برخی فریب خوردگان این جامعه تدارک دیدند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به حضور خود در راهپیمایی دیروز و مطالبات مردم برای پاسخ دادن به جنایات تروریست ها در به شهادت رساندن تعدادی از هموطنانمان در حرم شاهچراغ و دیگر مناطق کشور، گفت: در طول این مسیری که در راهپیمایی می آمدم، مردم فقط ندای انتقام سر می دادند. هم دشمنان و هم ما به خوبی می‌دانیم که این انتقام گرفته خواهد شد. مردم ما عزیز هستند و انقلابشان باشکوه است. ما قله‌های بزرگی را فتح کرده ایم و در حال پیشرفت و درخشش هستیم و اتفاقاتی که به تازگی شاهد بودید، نمی‌تواند هیچ تاثیری بر روند انقلاب ما داشته باشد.سرلشکر سلامی تاکید کرد: دشمنان می دانند که ما حتماً نتیجه این اقدامات مداخله جویانه و شرارت افروز آن ها را پاسخ خواهیم داد اما الان نمی توانیم بگوییم کجا و چگونه این اقدام را انجام خواهیم داد البته این ها موضوعاتی است که برای ما می ماند و بعدها در روز حادثه، دشمنان خودشان متوجه می شوند. هر کسی که آرامش مردم ما را بگیرد، آرامش نخواهد داشت.

فرمانده سپاه: انتقام گرفته خواهد شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × دو =