کد خبر : 312185
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
-

کینه امریکا به اسلام و انقلاب، صلح و جنگ نمی‌شناسد

کینه امریکا به اسلام و انقلاب، صلح و جنگ نمی‌شناسد

نماینده ولی فقیه در مازندران، با بیان اینکه این تصور که با برجام دیگر از ناحیه‌ امریکا به ما آسیبی نمی‌رسد بزرگ‌ترین اشتباه است و توصیه امام خمینی (ره) یک اصل راهبردی است؛ گفت: در پاسخ افرادی که می‌گویند با مرگ بر امریکا، دشمنی امریکا با ما بیشتر می‌شود باید بگوییم این شعار یک شعار کلیدی و ماندگار ملت ایران است.

به گزارش عصرقائم، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری در مصلی امام خمینی (ره) مرکز استان اظهار کرد: همانگونه که با اقدامی نظیر راهپیمایی امروز با شیاطین انسی مقابله می‌کنیم می بایست با شیطان جنی نیز با تقوا مقابله کنیم و لذا باید هم مرد تقوا باشیم و هم حضور میدانی داشته باشیم.

وی افزود: بنده از حضور باشکوه مردم مازندران در راهپیمایی با عظمت و با شکوه صبح امروز تشکر می‌کنم و از این ملت همیشه در صحنه و ولایتمدار کمال قدردانی و تقدیر دارم.

نماینده ولی فقیه در مازندران، خاطرنشان کرد: امروز روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است که بسیار نام درستی است و بالاخره برای گرامیداشت این روز، مردم خوب ما به میدان آمده‌اند که جای بسیار تشکر دارد.

امام جمعه ساری در ادامه محوریت بحث را به جمله‌ای از بنیانگذار انقلاب اسلامی اختصاص داد و گفت: امام خمینی(ره) فرمودند:« به همه ملت بزرگوار ایران و مسئولان عرض می کنم که چه در جنگ و چه درصلح، بزرگ‌ترین ساده اندیشی این است که تصور کنیم جهانخواران به ویژه امریکا از ما و اسلام عزیز دست برداشته‌اند، لحظه ای نباید از کید دشمنان غافل بمانیم و در سرشت امریکا، کینه و دشمنی با اسلام ناب محمدی موج می‌زند.

آیت‌الله محمدی لائینی، بیان کرد: لذا این تصور که با برجام دیگر از ناحیه‌ امریکا به ما آسیبی نمی‌رسد بزرگ‌ترین اشتباه است و توصیه امام خمینی (ره) یک اصل راهبردی است.

وی به بیان راهکار برای مقابله با این هشدار مهم، عنوان کرد: اولین راهکار آن است که فرهنگ غرب را به زندگی، فکر و جان خود راه ندهیم و این بزرگ‌ترین خطر و خطرپذیری از ناحیه دشمنی نظیر امریکا  است و با توجه به زیان‌های فراوان تلاش دشمن برای سبک غربی به جای سبک اسلامی به کشور، لذا یک جهاد هوشمندانه و همه جانبه لازم است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، اعلام کرد: همواره باید از ایران، پیام مقاومت صادر شود و اگر از اینجا پیامی نظیر ترس، تمایل به تسلیم و ضعف صادر شود، جرات دشمن بیشتر می‌شود و خطرآفرین است و لذا باید مردم و جوانان، قدرت و عزم راسخ خود را برای مقابله با زورگویان دنیا مخابره و منعکس کنند.

آیت‌الله محمدی لائینی، گفت: لذا راهپیمایی امروز مردم و جوانان در سراسر کشور این پیام را به تمام دنیا مخابره کرده است.

وی تاکید کرد: سومین راهکار و راهبرد برای مصونیت از خطر، شعار مرگ بر امریکا است و باید در پاسخ افرادی که می‌گویند با این شعار، دشمنی امریکا با ما بیشتر می‌شود باید بگوییم اتفاقات ۲۸ مرداد ایران توسط امریکا در زمانی رخ داد که هیچ کس در کشور شعار مرگ بر امریکا نمی‌گفت و این شعار یک شعار کلیدی و ماندگار ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، تصریح کرد: جهاد تبیین، روشنگری و شناساندن ماهیت دشمن، چهارمین راهکار راهبردی است که مقام معظم رهبری نیز از کوتاهی در این بخش گلایه کرده است و فرمودند: اسناد مهمی در تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان بدست آمده است که علیرغم تاکید بر گنجاندن این اسناد در کتب درسی اما تاکنون محقق نشده است.

امام جمعه ساری، پنجمین راهکار را برای توجه به هشدار حضرت امام (ره) انجام درست وظیفه از سوی مسئولان کشور دانشت و گفت: اگر مسئولان کشور، کارشان بدرستی انجام شود و مشکلات مردم برطرف شود؛ خود به خود زمینه‌ای برای کار دشمن وجود نخواهد داشت.

آیت‌الله محمدی لائینی، متذکر شد: انتظار ما از مسئولان آن است که وظیفه خود را جدی بگیرند و هر یک، مسئولیت خود را جدی بگیرند.

کینه امریکا به اسلام و انقلاب، صلح و جنگ نمی‌شناسد/«مرگ بر امریکا» شعار کلیدی و ماندگار ملت ایران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + 9 =