کد خبر : 312184
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
-

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد مازندران شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد مازندران شد

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین روز از هفته فرهنگی مازندران برای حضور در جشن روز ملی مازندران و بازدید از پروژه های فرهنگی این استان وارد مازندران ‌شد.

به گزارش عصرقائم، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین روز از هفته فرهنگی مازندران برای حضور در جشن روز ملی مازندران و بازدید از پروژه های فرهنگی این استان وارد مازندران ‌شد.

بازدید از پروژه فرهنگی هنری رامسر،‌دیدار با سیدشمس الدین حسینی،‌نماینده مردم شهرستان های تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستانی،‌ حضور در نمازجماعت مغرب و عشا،‌دیدار با خانواده معظم شهید «حشمت عشوری انبارسری» از شهرستان تنکابن،‌دیدار با فعالان حوزه فرهنگ،‌هنر و رسانه از جمله برنامه های امروز سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

حضور در همایش بزرگداشت روز ملی مازندران که شنبه ۱۴آبان در جوار آستانه بنیانگذار نهضت و قیام علویان «امامزاده سلطان محمد کیا» در روستای صالحان بخش کجور  از دیگر برنامه های سفر دو روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مازندران است.

محمد حسین هادیان،‌ مشاور وزیر و ریاست مرکز حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حسین جوادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی می کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد مازندران شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + شانزده =