کد خبر : 312014
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۰۵
-

افزایش ۳۰ درصدی ماندگاری سبزی و میوه‌جات شسته شده

افزایش ۳۰ درصدی ماندگاری سبزی و میوه‌جات شسته شده

گروهی از محققان یکی از شرکت‌های فناور بر پایه نانو امولسیون، مواد ضدعفونی کننده سبزی و میوه‌جات را عرضه کردند که ۳۰ درصد ماندگاری مواد غذایی را افزایش می‌دهد.

به گزارش عصرقائم، فرهاد جمالی، مدیر عامل این شرکت‌ فناور در گفت‌وگو ، مبنای محصولات تولیدی در این شرکت را کیتوسان و نانو امولسیون‌ها دانست و گفت: ما از این دو ماده اولیه در سه محصول این شرکت استفاده کردیم.

وی محصول اول را دئودورانت دانست که بر پایه کیتوسان به تولید رسیده است و اظهار کرد: در نانو امولسیون استفاده شده در این محصول، اسانس‌هایی هستند که در اتانول حل نمی‌شوند و بر روی سورفکتانت‌ها حل می‌شوند. بهره‌گیری از این مواد مشکل ضد تعریق کردن دئودورانت‌ها را مرتفع کرده است.

جمالی با تاکید بر اینکه در صورت استفاده از این نوع دئودورانت‌ها، تعریق طبیعی رخ خواهد داد، ادامه داد: این محصول ۲۴ ساعته و در دو نوع کاربرد برای بانوان و مردان به تولید رسیده است.

مدیر عامل این شرکت ضد عفونی‌کننده میوه و سبزیجات را از دیگر محصولات این شرکت دانست و یادآور شد: این محصول بر پایه کیتوسان علاوه بر ضد عفونی کردن، پاک‌کننده میوه و سبزیجات نیز هست.

وی تصریح کرد: محصولات مشابه تنها برای ضد عفونی کردن سبزیجات به کار می‌رود، ولی محصولات ما سموم موجود بر سطح میوه‌جات را برطرف می‌کند.

جمالی اضافه کرد: علاوه بر آن سایر ضدعفونی کنندگان موجب پلاسیدگی میوه و سبزیجات می‌شوند، ولی محصول ما ۲۰ تا ۳۰ درصد عمر محصولات کشاورزی را در یخچال افرایش می‌دهد.

مدیر عامل این شرکت از تولید بوگیرهای کفش بر پایه کیتوسان خبر داد و گفت: این محصول نانو امولسیون و مواد معدنی دارد و قادر است به مدت ۲۴ ساعت از بوگرفتن کفش جلوگیری کند.

جمالی تاکید کرد: استفاده از این محصول برای افرادی که دارای تعرق زیاد هستند، موجب می‌شود که به مدت ۲۴ ساعت کفش بو نگیرد.

افزایش ۳۰ درصدی ماندگاری سبزی و میوه‌جات شسته شده

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت − 3 =