کد خبر : 312045
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
-

آلگری: بخشی از وجود ما از حضور در لیگ اروپا خوشحال است

آلگری: بخشی از وجود ما از حضور در لیگ اروپا خوشحال است

سرمربی یوونتوس از شکست برابر پاری سن ژرمن ناراحت است با این حال تاکید کرد که تیمش نهایت تلاش خود را برای درخشش در لیگ اروپا به کار می‌گیرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از مدیاست، یوونتوس در دیدار برگشت برابر پاری سن ژرمن هم با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا وداعی تلخ با لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

آلگری در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما متاسفانه شکست خوردیم و این بسیار تلخ است. ما باید در لیگ اروپا رقابت کنیم و از فردا روی این رقابت تمرکز خواهیم کرد.

او ادامه داد: باید هم شور و هیجان داشته باشیم و هم احساس عصبانیت کنیم. باید جزئی از ما از حضور در لیگ اروپا خوشحال باشد و جزئی دیگر خشمگین چرا که نباید اینگونه زودهنگام حذف می‌شدیم.

آلگری در واکنش به بازگشت کیزا بعد از تقریبا ۳۰۰ روز گفت: او روز گذشته به خوبی تمرین کرد و آماده بازی شد. بازی کردن بعد از چندین ماه بسیار سخت است اما کیزا آرام و متمرکز بود. او از انگیزه بالایی برخوردار بود و بی صبرانه منتظر بازی کردن بود. خوشحالیم که این بازیکن تاثیرگذار به ترکیب تیم بازگشت.

او درباره رویارویی با اینتر در هفته بعد پیش روی رقابت های سری A گفت: روز سختی برای ما خواهد بود. چندین بازیکن مصدوم داریم.به نظرم اینتر در بهترین شرایط است و بهترین تیم ایتالیاست. خوشبختانه در این بازی می توانیم از دی ماریا، ولاهوویچ و برمر استفاده کنیم.

آلگری: بخشی از وجود ما از حضور در لیگ اروپا خوشحال است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج − 3 =