کد خبر : 312029
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۴۵
-

وضعیت ترافیکی امروز تهران

وضعیت ترافیکی امروز تهران

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران با اشاره به وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران از رانندگان خواست که با سرعت مطمئنه تردد کنند.

به گزارش عصرقائم، سرهنگ علی اصغر شریفی – رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصدی که از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت در صبح پنج‌شنبه دوازدهم آبان ماه صورت گرفت، شاهد خلوتی و البته لغزندگی معابر بخاطر بارندگی‌ها در سطح معابر شهر تهران بودیم.

وی افزود: امروز پنج شنبه از ابتدای صبح بار ترافیکی خاصی در معابر شهر تهران مشاهده نشد و رفت و آمد خودروها به سهولت انجام شده و ترافیک روانی را شاهد هستیم.

شریفی گفت: در دیگر معابر خلوت، ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران برخی رانندگان به فکر سرعت و سبقت در این معابر افتند و از خلوتی سطح شهر برای زودتر رسیدن استفاده کنند و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی‌کشی را داشته باشند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌شود فریب خلوتی معابر را نخورند؛ چراکه همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین است، پس رانندگان با رعایت قانون، همواره با سرعت مناسب در سطح معابر خلوت صبحگاهی شهر تهران تردد کنند.

وی ادامه داد: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران برای کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند؛ چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

وی از رانندگان خواست در معابر خلوت و لغزنده بیش از پیش مراقب افزایش سرعت‌ها و سبقت‌های خود باشند و از عجله و شتاب مخصوصا در معابر خلوت خودداری کرده و همیشه و در همه حال با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن در معابر خلوت تردد کنند.

شریفی گفت: در این شرایط رانندگان باید از سرعت مطمئنه در رانندگی بهره ببرند و آن همان سرعتی است که اگر حادثه‌ای مقابل راننده روی داد و خودرویی به ناگاه متوقف شد در شرایط لغزندگی راننده بتواند خودروی خود را به موقع متوقف و از برخورد پرهیز کند.

وضعیت ترافیکی امروز تهران/خلوتی و لغزندگی معابر پایتخت
عکس خبر آرشیوی است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 3 =