کد خبر : 311953
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
-

استادان و دانشجویان عناوین پایان‌نامه خود را از صنعت و جامعه انتخاب کند

استادان و دانشجویان عناوین پایان‌نامه خود را از صنعت و جامعه انتخاب کند

رئیس دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران هدف این دانشکده را انتخاب پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشکده با توجه به نیازهای صنعت عنوان کرد و گفت: از این پس از استادان و دانشجویان می‌خواهیم که عناوین پایان‌نامه و رساله خود را از عناوین برگرفته از صنعت و جامعه انتخاب کند.

به گزارش عصرقائم، دکتر هاشم آقازاده، رئیس دانشکده تجارت و مالیه و رئیس هیئت مؤسس بنیاد حامیان این دانشکده، در جلسه هیئت مؤسس بنیاد حامیان دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران ضمن ارائه گزارش از برنامه‌های اجرا شده در دانشکده و بنیاد حامیان، گفت: دانشکده تجارت و مالیه با رویکرد تقاضامحور و بر اساس نیازهای اساسی و کاربردی جامعه و بازار فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی یکی از بهترین مدل‌های موجود در دنیا را برگرفته از مثلث آموزش، پژوهش و فناوری به شکل کاربردی و در تعامل نزدیک با صنعت و جامعه در بافت بومی کشور عنوان کرد و از برنامه ایجاد پارک علم و فناوری تخصصی تجارت و مالیه خبر داد.

دکتر آقازاده تاکید کرد: چشم‌انداز دانشکده تجارت و مالیه این است که در یک بازه زمانی ۱۰ ساله به دانشکده الگو در کشور و منطقه تبدیل شود.

وی هدف دیگر این دانشکده را انتخاب پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشکده با توجه به نیازهای صنعت عنوان کرد و گفت: از این پس از استادان و دانشجویان می‌خواهیم که عناوین پایان‌نامه و رساله خود را از عناوین برگرفته از صنعت و جامعه انتخاب کند.

رئیس دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران تاکید کرد: هدف ما صرفاً دریافت کمک و ارتباط یک طرفه با خیرین نیست، بلکه رویکرد دانشکده تجارت و مالیه و بنیاد حامیان دانشکده بر اساس خلق ارزش مشترک است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر ناصر غلامی، مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه تهران نیز ذر این جلسه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و میزان حمایت خیرین به بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد حامیان دانشکده تجارت و مالیه را پانزدهمین شعبه از بنیاد حامیان دانشگاه تهران اعلام کرد.

دانشکدگان علوم، دانشکدگان فارابی، دانشکدگان هنرهای زیبا، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشکده حکمرانی، مؤسسه لغتنامه دهخدا، دانشکده دامپزشکی، دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی، دانشکده ابوریحان، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشکده علوم اجتماعی، دانشکده مطالعات جهان، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی و پردیس بین‌المللی ارس و دانشکده تجارت و مالیه، ۱۵ واحد دانشگاهی دانشگاه تهران هستند که شعبه بنیاد حامیان در آنها فعال است.

در این جلسه که نمایندگان مجموعه‌ها و شرکت‌های بزرگ تجاری و حامیان دانشگاه تهران حضور داشتند، ضمن بررسی اساسنامه و تشکیل هیأت مؤسس و شورای عمومی، اهداف و مأموریت‌های بنیاد حامیان دانشکده تجارت و مالیه، سرمایه اولیه این بنیاد توسط حامیان تأمین شد و اساسنامه مورد تأیید و امضای اعضا قرار گرفت.

استادان و دانشجویان عناوین پایان‌نامه خود را از صنعت و جامعه انتخاب کند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 3 =