کد خبر : 311871
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
-

کسب درآمد از هنر گل آرایی در کنار بوی گل

کسب درآمد از هنر گل آرایی در کنار بوی گل

گل آرایی ترکیبی از کنار هم چیدن گل‌ها، برگ‌ها و شاخه‌ها برای دستیابی به هارمونی فرم و رنگ و بافت است، برای آشنایی با این هنر تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

به گزارش عصرقائم، به نقل از بوی گل، کسب درآمد از گل آرایی از طریق هنر گل آرایی بسیار ساده است‌. برای آموزش گل آرایی در آموزشگاه گل آرایی بوی گل اقدام کنید. و با تاسیس گل فروشی یا تاسیس گل فروشی اینترنتی یا حتی تاسیس کافه گل به درآمد عالی از هنر گل آرایی دست پیدا کنید، کما اینکه این هنر، حال خوب و انرژی فوق‌العاده‌ای را نیز در طول روز برای شما ایجاد خواهد کرد. ضمنا اگر موفق به کسب مدرک بین‌المللی گل آرایی از آموزشگاه گل آرایی بوی گل شوید. به راحتی می‌توانید در هر کشوری درآمد دلاری از هنر گل آرایی داشته باشید.

گل آرایی چیست؟

به نقل از سایت آموزشگاه بوی گل، گل آرایی که امروزه به عنوان یک کار هنری تلقی می‌شود، به معنای قرار دادن گل‌ها، برگ‌ها، شاخه‌ها و سایر ترکیب‌های تزئینی در کنار یکدیگر است. برای دستیابی به هماهنگی در فرم، رنگ و بافت است. در نتیجه به محیط اطراف شادی، زندگی و زیبایی می‌بخشد.

کسب درآمد عالی از گل آرایی؛ تاسیس گل فروشی

کسب درآمد از هنر گل آرایی در کنار بوی گل

یکی از راه‌هایی که شما می‌توانید از طریق هنر گل آرایی به درآمد عالی برسید. تاسیس گل فروشی است. شاید در نگاه اول تاسیس گل فروشی بسیار پیچیده باشد. اما از آنچه فکر می‌کنید. ساده‌تر و راحت‌تر است. تاسیس گل فروشی در تهران به ۱۵۰ میلیون تومان سرمایه نیاز دارد . اگر در شهرستان باشید این سرمایه به عدد ۱۰۰ میلیون تومان نزدیک خواهد شد. برای احداث گل فروشی شما باید ابتدا مهارت گل آرایی را در آموزشگاه گل آرایی بوی گل فرا بگیرید و بعد از دریافت مدرک بین‌المللی گل آرایی، اقدام به راه‌اندازی گل فروشی خود کنید.

تاسیس گل فروشی اینترنتی، درآمد بالا ۱۰۰ میلیون تومان در ماه

قطعا اگر به گل و گیاه علاقه‌مند باشید، راه بعدی کسب درآمد عالی از طریق هنر گل آرایی تاسیس گل فروشی اینترنتی است. برای راه‌اندازی گل فروشی اینترنتی شما نیازمند یک سردخانه یا یخچال کوچک هستید تا امکان نگهداری از گل‌های شاخه بریده و افزایش طول عمر آن‌ها وجود داشته باشد، سپس یک محیط کارگاهی که امکان گل آرایی در آن داشته باشید در نهایت راه‌اندازی یک وب سایت فروشگاه فروش انواع گل و گیاه شما را به درآمد ۱۰۰ میلیونی نزدیک می‌کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مهندس سفیدی، از کارآفرینان و مربی کوچینگ گل آرایی در ایران می‌توانید مشاوره بگیرید.

تاسیس آموزشگاه گل آرایی

کسب درآمد از هنر گل آرایی در کنار بوی گل

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از هنر گل آرایی، راه‌اندازی آموزشگاه گل آرایی است، احداث آموزشگاه گل آرایی می‌تواند درآمد ماهانه بین ۳۰ الی ۵۰ میلیون تومان برای شما ایجاد کند. هرچند چالش‌های زیادی در این مسیر خواهید داشت، اما یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از طریق گل آرایی است. برای تاسیس آموزشگاه گل آرایی شما در ابتدا می‌بایست مهارت گل آرایی را به خوبی یاد بگیرید، در مرحله بعدی می‌توانید یکی از شعبات آموزشگاه گل آرایی بوی گل را نیز دریافت کنید. البته اگر در این آموزشگاه، آموزش گل آرایی دیده باشید.

گل آرایی مراسم‌ها و گل آرایی تشریفات

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از هنر گل آرایی دریافت سفارشات تالارها و باغ‌ها و عمارت‌ها است. شما می‌توانید با راه‌اندازی گل آرایی تشریفات و موسسه تشریفات گل آرایی‌، به سادگی با ویزیت کردن باغ‌ها و عمارت‌ها به درآمد عالی از گل آرایی برسید. برای ورود به این صنف، ابتدا باید گل آرایی تشریفاتی و گل آرایی مراسم‌ها را به خوبی یاد بگیرید. ما به شما دوره گل آرایی تشریفات آموزشگاه بوی گل را پیشنهاد می‌کنیم. بعد از دوره امکان کسب درآمد ماهانه بین ۲۰ الی ۵۰ میلیون تومان را به عنوان شغل دوم خواهید داشت.

پخش گل در  شهرستان‌ها

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از هنر گل آرایی‌، پخش گل در شهرستان‌ها است. متاسفانه در اکثر شهرستان‌ها بازار گل وجود ندارد. بنابراین برای تهیه گل مجبور به طی کردن مسافت طولانی هستند. بنابراین اگر شما پخش گل قدرتمندی در شهرستان‌ها داشته باشید می‌توانید با تسهیل تهیه گل شاخه بریده این بازار را نیز به دست بگیرید، برای شروع می‌توانید با مهندس آرمان سفیدی، مدیریت آموزشگاه گل آرایی بوی گل مشورت بگیرید.

اجاره کردن غرفه در بازار گل و تهیه گل شاخه بریده از گلخانه‌ها

شاید باورکردنی نباشد! هنر گل آرایی راه‌های بسیاری برای کسب درآمد عالی در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید با اجاره کردن یک غرفه در بازار گل‌، به مانند بازار گل محلاتی تهران یا بازار گل بابایی و … به درآمد بسیار خوبی از گل آرایی برسید. شما می‌توانید با خرید گل شاخه بریده از گلخانه‌ها و فروش آن در بازار گل به درآمد ماهانه بین ۲۰ الی ۶۰ میلیون تومان برسید.

آموزشگاه گل آرایی بوی گل

اگر به دنبال یادگیری اصولی هنر گل آرایی در کنار دریافت مشاوره تاسیس کسب و کار در هنر گل آرایی هستید. قطعا انتخاب شما آموزشگاه گل آرایی بوی گل هست. بوی گل یکی از اولین و بزرگ‌ترین آموزشگاه‌های گل آرایی با داشتن ۳ شعبه در ایران هست که از سال ۱۳۹۴ در این صنف فعالیت می‌کند. شما می‌توانید با دریافت مشاوره از مهندس آرمان سفیدی، مدیریت آموزشگاه بوی گل در سریع‌ترین زمان ممکن کسب و کار گل آرایی خویش را راه‌اندازی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت آموزشگاه بوی گل سری بزنی.

کسب درآمد از هنر گل آرایی در کنار بوی گل
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 2 =