کد خبر : 311887
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
-

«قطر» پرواز از ۱۸ مقصد را لغو می‌کند

«قطر» پرواز از ۱۸ مقصد را لغو می‌کند

مدیرعامل هواپیمایی قطر از لغو پروازها از ۱۸ مقصد به منظور ایجاد فضای بیشتر در فرودگاه بین‌المللی «حمد» در طول جام جهانی فوتبال در ماه آینده خبر داد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از رویترز، «اکبر الباکر» مدیر اجرایی قطر ایرویز اعلام کرده که اولویت این شرکت هواپیمایی در حال حاضر پذیرش صدها پروازی است که برای مسابقات جام جهانی فوتبال در این کشور فرود خواهند آمد.

قطر که پیش‌بینی می‌شود روزانه میزبان حدود ۵۰۰ پرواز شاتل و همچنین صدها پرواز چارتر و جت خصوصی دیگر باشد از تاریخ ۲۰ نوامبر تا ۱۸ دسامبر میزبان رقابت‌های جام جهانی فوتبال است، رویدادی که حدود ۱.۲ میلیون بازدید کننده را راهی این کشور کوچک حوزه خلیج فارس می‌کند.

در مجموع ۳۲ کشور در این رویداد ورزشی حضور دارد که در هشت استادیوم تا فاصله ۴۰ کیلومتری مرکز دوحه، به رقابت خواهند پرداخت.

«اکبر الباکر» مدیر اجرایی قطر ایرویز همچنین احتمال افزایش مقاصد به این کشور به دلیل جام جهانی را رد کرد و اعلام کرد: «هیچ تصمیمی برای افزایش شمار مقصدها نداریم و کاملا برعکس ما ۱۸ مقصد را کاهش داده و عقب نشینی کرده ایم تا فضایی در فرودگاه بین المللی «حمد» ایجاد کنیم تا میزبان پروزاهای طرفداران باشیم و اولویت ما کشورهای حاضر در جام جهانی و حضور پرشمار طرفداران آنهاست».

در حالی که فهرست ۱۸ کشور مقصد نام برده نشده است،گفته می‌شود این پروازها مربوط به جنوب و شرق آسیا و کشورهای پاکستان و هند هستند. او همچنین اعلام کرد شرکت هواپیمایی آلمانی «لوفت هانزا» به همراه «ایرفرانس» و «کی ال ام» نیز در حال بررسی مجدد فعالیت‌های خود هستند.

گفته می‌شود تعداد زیادی از هواداران نیز فقط برای تماشای مسابقات به قطر پرواز می‌کنند و ترجیح می دهند در دبی و امارت اقامت داشته باشند.

«قطر» پرواز از ۱۸ مقصد را لغو می‌کند

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − یک =