کد خبر : 311876
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
-

ساخت برنامه «رویان» در تلویزیون

ساخت برنامه «رویان» در تلویزیون

تلویزیون برنامه‌ای به نام «رویان» در دست تولید دارد تا جریان رشد و پیشرفت‌ علم و فناوری در کشور را از پشت لنز این برنامه رصد و معرفی کند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، مصطفی امامی ـ تهیه‌کننده برنامه «رویان» ـ درباره‌ی این برنامه و نامگذاری آن گفت: پژوهشگاه «رویان» که امروز از نام‌ها و نشان‌های شاخص شتاب و پیشرفت علمی کشور است، باید به نامی تبدیل شود که هرجا مخاطب ایرانی آن را می‌شنود، احساس عزت‌مندی، افتخار و دلبستگی به ایران‌ عزیز پیدا کند.

از همین رو با تشکیل اتاق فکری به دنبال تولید برنامه‌ای بودیم تا با نمایش دستاوردها و تلاش‌ها، حس خودباوری و تعلق را به جامعه منتقل کند که در نهایت به ساخت مجموعه ای با عنوان «رویان» رسیدیم.

امامی تصریح کرد: در این برنامه ما از نخبگان، اندیشمندان و پژوهشگرانی دعوت می‌کنیم که برای عموم مردم کمتر شناخته شده اند اما بدون هیچ چشمداشتی، در ارتقای دانش و پیشرفت علمی کشورمان، سهم بسزایی داشتند.

وی ادامه داد: تیم سردبیری و پژوهشی، فهرستی از افراد موفق در عرصه‌های مختلف را تهیه کرده و ضمن ارائه به شبکه، از شماری از این عزیزان دعوت کردیم تا با حضور در برنامه درخصوص موفقیت‌ها و تجارب خود در حوزه تخصصی خود، مطالبی را بیان کنند.

تهیه کننده برنامه «رویان» تصریح کرد: این برنامه می‌تواند ضمن ارائه تصویر متفاوتی از چهره‌های علمی، برای دانشجویان و پژوهشگران جوان کشور هم الگو باشد.

امامی ادامه داد: در هر قسمت، پنج تن از افرادی که مهمان برنامه را می شناسند در فضای خارج از استودیو به صورت ارتباط تصویری (ویدئو وال)، همراه ما می شوند و در موضوعات مطرح شده مشارکت می کنند. در «رویان» همچنین به محل کار مهمانان برنامه می رویم و از زبان همکارانش با وجوه شخصیتی وی و خدماتی که ارائه داده است، بیش تر آشنا می شویم.

امامی خاطرنشان کرد: «رویان» قرار است در ۹۰ قسمت به روی آنتن برود و تاکنون دکتر محمدعلی صحراییان متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی) که نخستین «کلینیک MC» در ایران راه‌اندازی کرده است، دکتر عباس مجدآبادی پدر علم لیزر ـ فیزیک، دکتر عبدالحسین شاهوردی رئیس پژوهشگاه رویان، دکتر روح الله فتحی جنین شناس و … به برنامه دعوت شده اند.

«رویان» با شعار «روایت یک قهرمان» با اجرای سیدمهدی مفیدی دوشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۳ از آنتن شبکه یک پخش می شود و هر قسمت از این مجموعه حدود ۴۵ تا ۶۰ دقیقه است.

لویزیون

ساخت برنامه «رویان» در تلویزیون

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + 13 =