کد خبر : 311884
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
-

جام جهانی ۲۰۲۲؛ ویترینی بدون اجازه خرید!

جام جهانی ۲۰۲۲؛ ویترینی بدون اجازه خرید!

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از برنامه‌ریزی‌ برای معرفی ظرفیت‌ها و داشته‌های صنایع‌دستی کشورمان در حاشیه برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی قطر خبر داد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مریم جلالی امروز، سه‌شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ با اعلام این خبر اظهار کرد: «جام جهانی فوتبال در قطر می‌تواند فرصتی برای تبادل فرهنگی باشد، سکویی در ساحل کورنیش قرار دارد که در اختیار وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قرار گرفته است. البته ما اجازه فروش نداریم و فقط نمایش است و تلاش داریم با استفاده از به‌روزترین تکنیک‌های تصویری بتوانیم ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و داشته‌های خودمان را در حوزه صنایع‌دستی نمایش دهیم.»

او اضافه کرد: «صنایع‌دستی محصول سلیقه، هنر و اندیشه زیست بوم‌های مختلف است، باید در زنجیره ارزش بنشیند و بسته‌بندی خوب به این موضوع کمک می‌کند. هر صنایع‌دستی مانند نگینی است که باید در یک غلاف بنشیند. تمام صنایع‌دستی که داریم ارزشمند و نفیس است اما زمانی که از بسته‌بندی صحبت می‌کنیم به خاطر ارزش دادن بیشتر به این محصولات نفیس است.»

سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز پیش‌تر در گفت‌وگویی با اشاره به اقداماتی که برای معرفی صنایع دستی ایران در جام جهانی قطر صورت گرفته، گفته بود: «جام جهانی قطر فرصت مناسبی برای معرفی و توسعه صادرات صنایع دستی ایران به سراسر جهان محسوب می‌شود.»

جام جهانی ۲۰۲۲؛ ویترینی بدون اجازه خرید!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 2 =