کد خبر : 311810
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
-

چه کسانی “حامد اسماعیلیون” را هدایت می کنند؟

چه کسانی “حامد اسماعیلیون” را هدایت می کنند؟

این روزها فعالیت‌های حامد اسماعلیون شدت گرفته و پس از فوت مهسا امینی ارتباطش با گروهک منافقین عیان شده است، ارتباطی که برای امروز و دیروز نیست و نشان از دوستی تنگاتنگ اسماعیلیون با گروهک منافقین دارد.

به گزارش عصرقائم، حامد اسماعیلیون پیش از ماجرای پرواز ۷۵۲ که منجر به از دست دادن همسر و فرزندش شد، به عنوان یک نویسنده در ایران شناخته شده بود.

وی بعد از خاک‌سپاری همسر و فرزندش در ایران و خروجش از کشور شروع به انتشار متن‌های تند علیه جمهوری اسلامی کرد و مصاحبه‌های تندی را نیز با رسانه‌های معاند فارسی‌زبان از جمله ایران‌اینترنشنال انجام داد، که بسیاری این رفتارش را حاصل داغ فرزند و همسر دانستند و با آن همدلی کردند، اما این روزها فعالیت‌های حامد اسماعیلیون شدت گرفته و پس از فوت مهسا امینی ارتباطش با گروهک منافقین بشکل قابل توجهی عیان شد.

اخیرا اسنادی از قضا توسط گروه‌های خارج نشین منتشر شد که ارتباط اسماعیلیون با گروهک تروریستی منافقین را نشان می‌دهد. این اسناد نشان می‌دهد ارتباط حامد اسماعیلیون با دار و دسته رجوی گویا خیلی دور از این سالها کلید خورده و برای امروز و دیروز نیست و اتفاقا همین اسناد نشان از دوستی تنگاتنگ اسماعیلیون با گروهک منافقین است.

در تاریخ ۲۳ مهرماه ۱۴۰۱، کارزاری اینترنتی، خطاب به سران کشورهای گروه ۷ ایجاد شد که این کارزار با اشاره به اعتراضات یک‌ ماهه در ایران، از وزرای خارجه‌ بریتانیا، کانادا، آمریکا، ژاپن، آلمان، فرانسه و ایتالیا خواسته تا در اعتراض به رفتار ایران نسبت به معترضان، سفرای ایران و نمایندگان آن در سازمان‌های بین‌المللی واقع در این کشورها را اخراج کند و همچنین خواسته دیگر این کارزار، درخواست از تهران برای آزادی زندانیان سیاسی است.
باید دانست این پتیشن در ظاهر به اسم حامد اسماعیلیون است، اما شروع کننده آن فردی‌ است به نام کاوه شهروز که وکالت حامد اسماعیلیون را برعهده دارد و به گفته برخی به سازمان مجاهدین خلق نیز نزدیک است. حال اینکه گفته می‌شود کاوه شهروز به گروهک تروریستی منافقین نزدیک است از کجا می‌اید هم نیز ساده است. وی وکیل مشترک حامد اسماعیلیون و مریم رجوی است. در واقع حامد اسماعیلیون در صفحه مجازی خود از کارزار این کمپین «اخراج دیپلمات‌های ایرانی و آزادی زندانیان سیاسی در ایران» حمایت همه‌جانبه کرده است، کارزاری که سعی بر مشروعیت‌زدایی از سیاست خارجی ایران دارد. کمپینی که به معنای بستن «درهای دیپلماسی» و بازکردن «درهای جنگ» است. در واقع این نشان از این دارد که مواضع روزهای اخیر حامد اسماعیلیون تحت تاثیر فعالیت «کاوه شهروز» است.

کاوه شهروز یک وکیل مقیم کانادا و مدیر برنامه های حامد اسماعیلیون است که ظاهرا کاملا اسماعیلیون را مدیریت می کند. یکی از رادیکال ترین ایران ستیزان که مقالات متعددی در تشویق جهان به تحریم و فشار بر ایران دارد. او دانش آموخته دانشگاه تورنتو و شاگرد «‌اروین کاتلر» است که رابطه آنها (کاوه شهروز و اروین کاتلر) فراتر از استاد و شاگرد است و عملا مراد و مرید هستند.
کاوه شهروز در سال ۲۰۱۴ می گوید «من الگوهای خیلی کمی دارم، اروین کاتلر اولین الگوی من است!». یا وقتی عکس مشترکی با کاتلر منتشر می کند، در وصف او می گوید «مربی، متحد و اگر جرات کنم دوست!».
اروین کاتلر دادستان و وزیر دادگستری سابق کانادا است، یکی از قدرتمندترین افراد لابی اسرائیل در جهان! و مرد شماره یک اسرائیل در کانادا. وی از حامیان اصلی حمله نظامی به ایران و از همه مهمتر  آغاز کننده کمپین خروج سازمان مجاهدین خلق از لیست تروریستی آمریکا، سخنران ثابت نشست های منافقین از پاریس و کانادا تا آلبانی و البته وکیل گروهک منافقین!
اصلا پیچیده نیست که وکیل و مدیر برنامه های حامد اسماعیلیون نوچه وکیل صهیونیست سازمان منافقین و از نزدیکان مریم رجوی است.


در واقع باید دانست او همانند دیگر اپوزیسیون خارج کشور، شغل دشمنی با ملت و دولت را برای خود دست و پا کرده است و این پتیشنی که مردم به اسم حامد اسماعیلیون داغدار و به امید «فردای آزاد» امضا می کنند کلمه به کلمه توسط کسانی نوشته شده است که سال ها در کنار رجوی به دنبال بمباران ایران بوده اند و دیگر آن مرد ترحم برانگیزی که روزی بظاهر پرچمدار «دادخواهی» بود مرده است و ما امروز با یک خون خواه روبرو هستیم که با خون همسر و فرزندش و از راه دشمنی با مردم ایران کاسبی می‌ کند و به دنبال کسب قدرت است.

چه کسانی “حامد اسماعیلیون” را هدایت می کنند؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 1 =