کد خبر : 311772
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
-

دانلود قسمت ۱۴ سریال آفتاب پرست کامل با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۱۴ سریال آفتاب پرست کامل با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۱۴ سریال آفتاب پرست با کیفیت بالا و ترافیک نیم بها در ادامه امکان‌پذیر است. برای دانلود قسمت چهاردهم آفتاب پرست با لینک مستقیم و به صورت قانونی با ما همراه باشید.

به گزارش عصرقائم، به نقل از سریالینو، قسمت چهاردهم سریال آفتاب پرست به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی در روز دوشنبه ۹ آبان ماه ساعت ۲۰ در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. پیشنهاد می‌کنیم به هیچ‌وجه دانلود قسمت ۱۴ سریال آفتاب پرست را از دست ندهید چرا که یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های این سریال در انتظارتان است.

دانلود قسمت ۱۴ آفتاب پرست

دانلود قسمت 14 سریال آفتاب پرست قسمت چهاردهم با ترافیک نیم بها

‌بازیگران سریال آفتاب پرست قسمت ۱۴

بازیگران:

  • پژمان جمشیدی
  • باران کوثری
  • حمیدرضا آذرنگ
  • گوهر خیراندیش
  • آتیلا پسیانی
  • غلامرضا نیکخواه
  • جواد خواجوی
  • فرهاد بشارتی
  • سولماز غنی
  • سیاوش چراغی‌پور
  • افشین سنگ‌چاپ
  • الهام اخوان

دیگر عوامل سریال یاغی:

  • کارگردان: برزو نیک‌نژاد
  • تهیه‌کننده: سید مصطفی احمدی
  • نویسنده: امیر برادران
  • آهنگساز: آریا عظیمی‌نژاد
  • تدوین: اسماعیل علیزاده

درباره سریال آفتاب پرست

سریال آفتاب پرست در سال ۱۴۰۱ به کارگردانی برزو نیک‌نژاد برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید شده است. نیک‌نژاد پیش از ساخت کمدی آفتاب پرست، مجموعه‌های موفقی از جمله ساخت ایران ۲، دردسرهای عظیم، دودکش ۲ و همچنین فیلم‌های سینمایی ناخواسته، زاپاس، لونه زنبور و دوزیست را در کارنامه هنری خود به جا گذاشته است.

و حالا در «آفتاب‌پرست» با اینکه دست روی سوژه‌ای به نسبت آشنا گذاشته اما موقعیت‌های کمدی جالبی خلق کرده و از قدرت بازیگری بازیگران اصلی‌اش بخصوص پژمان جمشیدی به درستی استفاده کرده است. نیک‌نژاد محور اصلی سریالش را یک شخصیت لات ته‌شهری به اسم جمال پورشه در نظر گرفته؛ شخصیتی خلافکار اما با مرام که برای خودش خط قرمزهایی دارد و از یارانه‌بگیرها خفت‌گیری نمی‌کند.

گفتنی است تهیه‌کنندگی سریال آفتاب پرست را سید مصطفی احمدی بر عهده دارد و فیلمنامه آن را امیر برادران به رشته تحریر در آورده است. همچنین با نیم نگاهی به بازیگران این مجموعه، در می‌یابیم که با سریالی پر ستاره موجه هستیم. حضور پژمان جمشیدی و باران کوثری در کنار یکدیگر جذابیت‌های این سریال را دوچندان کرده است.

پژمان جمشیدی با اینکه بارها در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف نقش‌های کمدی ایفا کرده، اما هوشمندانه تلاش کرده، با حفظ عناصر جذابی که خاص بازی اوست، از تکرار فاصله بگیرد. او با اضافه کردن چند ویژگی به این کاراکتر سعی کرده تا جایی که امکان دارد تفاوت ایجاد کند.

جمشیدی در آفتاب‌پرست، موهایی به رنگ خاکستری روشن و پوستی آفتاب‌سوخته دارد. تند و بریده‌بریده حرف می‌زند و سعی می‌کند به ویژگی‌های لحن خلافکارها پایبند باشد. بعضی اوقات به نفس‌نفس می‌افتد و بعضی کلمات را می‌خورد.

اکنون این کمدی جذاب به قسمت ۱۴ رسیده است. برای دانلود قسمت چهاردهم سریال آفتاب پرست روی لینک موجود در بالای همین صفحه کلیک کنید و لحظات شاد و مفرحی را در کنار عزیزان‌تان تجربه نمایید.

دانلود قسمت چهاردهم 14 سریال آفتاب پرست با بازی پژمان جمشیدی و باران کوثری

داستان سریال آفتاب پرست  قسمت چهاردهم

پیش از بررسی قسمت چهاردهم آفتاب پرست، بد نیست نیم‌نگاهی بیندازیم به آنچه در قسمت‌های قبلی این سریال اتاق افتاد.

در قسمت گذشته سریال آفتاب پرست مشاهده کردید که ابتدا خلافکارها که کارشان در تحت فشار قراردادن جمال، به مشکل خورده تصمیم می‌گیرند مهری گیرایی را مجبور کنند تا از جمال حمایت نکند.

از سوی دیگر مهری گیرایی با اطلاعاتی که از گذشته‌ی جمال به دست آورده به سراغ او می‌رود! حالا جمال مجبور است به خواسته‌های او تن دهد! از طرفی اوضاع شرکت پیچیده می‌شود و داستان را وارد فاز جدیدی می‌کند…

اکنون باید به انتظار نشست و دید که چه در انتظار جمال پورشه و منوچ در قسمت ۱۴ آفتاب پرست خواهد بود. برای دانلود قسمت چهاردهم سریال آفتاب پرست به لینک موجود در بالای همین صفحه مراجعه کنید.

هنرنمایی پژمان جمشیدی در آفتاب پرست (قسمت ۱۴)

پژمان جمشیدی با حضور در سریال آفتاب پرست بار دیگر بر سر زبان‌ها افتاده و تواناییش در بازیگری ورد زبان کارشناسان و مخاطبان شده است. جادوی تصویر برای پژمان جمشیدی از یک حضور کوتاه در یکی از اپیزودهای سریال ماندگار ساختمان پزشکان شروع شد. او با اسم واقعی خودش، رل فوتبالیستی را بازی کرد که دوست ندارد کسی از مراجعه‌اش به روانپزشک آگاه شود.

حالا او در «آفتاب‌پرست» به خوبی از پس ایفای نقش یک جاهل ناشی برآمده و موقعیت‌های بامزه‌ای خلق می‌کند. حواس پژمان البته هست که این کار کمدی شبیه نقش‌های مشابه دیگرش نباشد. به این منظور، پژمان با اجزای صورتش به خوبی بازی می‌کند و سرعت عمل بسیار بالا در دیالوگ‌گویی و تغییر حالت را چاشنی کار کرده است. پژمان در آفتاب‌پرست تماشایی است و برگ دیگری از هنر او را به نمایش می‌گذارد. این، داستان بازیکنی است که انگار «بازیگر» به دنیا آمده است.

اگر از مخاطبان آثار پژمان جمشیدی هستید و سریال آفتاب پرست را تا بدین جا دنبال کرده‌اید، قسمت چهاردهم آفتاب پرست اکنون در انتظار شماست. این اپیزود را با ترافیک نیم‌بها دانلود کرده و از تماشای آن در کنار عزیزان‌تان لذت ببرید.

دانلود قسمت 14 سریال آفتاب پرست کامل با لینک مستقیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + 6 =