کد خبر : 311700
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
-

چهارمی بانوان ایران در لیگ جهانی بسکتبال ۳ نفره دانشجویان

چهارمی بانوان ایران در لیگ جهانی بسکتبال ۳ نفره دانشجویان

تیم بسکتبال ۳ نفره بانوان دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران به مقام چهارم رقابت‌های لیگ جهانی بسکتبال سه نفره سال ۲۰۲۲ رسید.

به گزارش عصرقائم، تیم بسکتبال سه نفره بانوان دانشگاه آزاد نماینده ایران در ششمین دوره رقابت‌های لیگ جهانی بسکتبال سه نفره اسلامی به عنوان یکی از نمایندگان قاره آسیا در رقابت‌های لیگ جهانی بسکتبال سه نفره سال ۲۰۲۲ که به میزبانی ترکیه با شرکت ۱۲ تیم برگزار شد به مقام چهارم جهان رسید.

تیم ایران در این دوره از رقابت‌ها با کسب ۲ پیروزی مقابل نماینده شیلی و نیوزلند و ۲ شکست مقابل اسپانیا و مغولستان به مرحله حذفی رسید و در این مرحله مقابل تیم مکزیک با نتیجه ۱۲ بر ۶ شکست خورد و به دیدار رده بندی راه یافت و در دیدار رده‌بندی مقابل تیم مغولستان نیز با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ شکست خوردند و در جایگاه چهارم جهان قرار گرفت. در این رقابت‌ها چین تایپه قهرمان شد، مکزیک دوم و مغولستان سوم شدند.

تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد در این رقابت‌ها با ترکیب زینب غفاری، آیدا گل محمدی، آناهیس خداوردیان و نسرین فلاح شرکت کرده بودند. همچنین صنم کوهی به عنوان مربی و نسترن پیروزی به عنوان سرپرست هدایت این تیم را بر عهده داشتند.

چهارمی بانوان ایران در لیگ جهانی بسکتبال ۳ نفره دانشجویان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 11 =