کد خبر : 311702
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
-

طرح‌های فناورانه حوزه‌ آب و انرژی حمایت می‌شوند

طرح‌های فناورانه حوزه‌ آب و انرژی حمایت می‌شوند

با انتشار فراخوانی، از طرح‌های فناورانه حوزه‌های پیشران صنعت در حوزه‌های کلیدی آب و انرژی حمایت می‌شود.

به گزارش عصرقائم، با هدف تحقق شعار سال مبنی بر تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین، ستاد توسعه فناوری‌های حوزه آب و انرژی به‌تازگی فراخوان طرح‌های پیشران صنعت در حوزه‌های کلیدی آب و انرژی را منتشر کرده است.

اولویت‌­ها و معیارهای پذیرش طرح‌ها شامل رفع نیازهای گلوگاهی صنایع کشور، بومی‌سازی و قطع وابستگی به خارج، طرح‌­های فناورانه با قابلیت رقابت‌پذیری صادراتی، اشتغال­زایی و بهره‌مندی از سرمایه‌گذار یا بهره‌بردار مناسب است.

حوزه‌های اصلی در این فراخوان نیز شامل فناوری‌های بالادستی نفت و گاز، فناوری‌های پالایش و پتروشیمی، تجهیزات کلیدی صنایع انرژی‌بر، بهینه‌سازی و مدیریت مصرف انرژی، صنایع نیروگاهی، توزیع، انتقال و ذخیره‌سازی انرژی، استحصال، تصفیه و بازچرخانی آب است.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، از شرکت‌های دانش‌بنیان و فعال در حوزه‌ فناوری‌های آب و انرژی دعوت می‌شود طرح‌های خود را پس از تکمیل کاربرگ‌های اختصاصی ستاد برای دریافت طرح‌های فناورانه به نشانی ایمیل دبیرخانه این ستاد (energy.water.projects@isti.ir) ارسال کنند.

نحوه حمایت‌ها از طرح‌های موردپذیرش پس از داوری و ارزیابی، در قالب تسهیلات بانکی با امکان ارائه یارانه تسهیلات مشروط بر موفقیت طرح خواهد بود.

طرح‌های فناورانه حوزه‌ آب و انرژی حمایت می‌شوند

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − نه =