کد خبر : 311389
تاریخ انتشار : جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
-

مطهری: نه مغروریم و نه حتی هیجان‌زده!

مطهری: نه مغروریم و نه حتی هیجان‌زده!

سرمربی نساجی می‌گوید تیمش به دلیل بردهای مهمی که آورده مغرور نشده است.

به گزارش عصرقائم،حمید مطهری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار نساجی و آلومینیوم اراک گفت: خیلی خوشحالیم که در شهر اراک هستیم. قبلاً هم اینجا آمده بودیم و استقبال خوبی از ما می‌شد. درباره بازی باید بگویم که مسابقه فوق‌العاده سنگینی داریم. تیم آلومینیوم کادر فنی و بازیکنان قابل احترام و خوبی دارد. آلومینیوم تیم بابرنامه‌ای است و سازمان دفاعی قوی دارد، اما راهکارهایی اندیشیدیم تا سازمان دفاعی و فشردگی این تیم را از بین ببریم و به گل برسیم.

وی در ادامه گفت: بازی سخت و تاکتیکی داریم و به این موضوع واقفیم و سعی می‌کنیم یک بازی رو به جلو انجام دهیم. درست است ما بعد از دو برد به بازی با آلومینیوم رسیدیم، اما خیلی هیجان‌زده و مغرور نیستیم، چون اول راه هستیم. ما در مسیر پیشرفت هستیم و باید در زمین حرف‌مان را بزنیم و نشان دهیم که یک تیم قابل احترام به شمار می‌آییم. باید در تک‌تک دقایق بازی با تمرکز عمل کنیم تا بازی را کنترل کنیم و آنطور که دوست داریم بازی را پیش ببریم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره بازیکنان محروم و مصدوم تیمش در بازی فردا گفت: ما یکی دو بازیکن مصدوم داریم و برای دیدار فردا محرومی نداریم.

مطهری: نه مغروریم و نه حتی هیجان‌زده!

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =