کد خبر : 311357
تاریخ انتشار : جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۵۵
-

سرپرست دوچرخه‌سواری: انتظار ۲ مدال از کوهستان داشتیم

سرپرست دوچرخه‌سواری: انتظار ۲ مدال از کوهستان داشتیم

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: در مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی آسیا انتظار داشتیم حداقل دو مدال بگیریم اما بدشانسی آوردند.

به گزارش عصرقائم، رسول هاشم کندی در گفت و گو ، درباره عملکرد تیم ملی دوچرخه‌سواری کوهستان در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ که موفق به کسب مدال نشد، بیان کرد: انتظار داشتم حداقل یک یا دو مدال کسب شود و بیشتر از آن انتظار نداشتم. نمی‌دانم نامش را بدشانسی یا چیز دیگر بگذارم که مدال کسب نشد و باید آسیب شناسی شود که چرا دوچرخه‌سواران در این رشته اینقدر بدشانسی می آورند. طبق بررسی هایی که کردم عملکرد خانم پرتو آذر قابل قبول بوده است و با بدشانسی مدال نگرفت‌.

او ادامه داد: در جوانان نیز نتیجه تقریبا رضایت بخش بوده است اما واقعیت این است فرایندی که در جاده دنبال کردیم باید در تمام رشته‌ها هم پشت سر بگذاریم. بحث برگزاری مسابقات و جایزه بزرگ‌ها و ایجاد رنکینگ و اعزام به مسابقات بین المللی را باید دنبال کنیم. ما در جاده با این شیوه مدال گرفتیم و راه نجات دوچرخه‌سواری همین است. در واقع برگزاری اردو بدون توجیه راهکار نیست. اعزامی که به قهرمانی آسیا کره جنوبی داشتیم در بدترین شرایط مالی بود اما تلاش کردیم که تیم در قهرمانی آسیا باشد تا من شرمنده بخش کوهستان نشوم‌. هر چند هم انتظار خوشبینانه کسب دو مدال داشتیم. با این حال چون بازی های آسیایی را در پیش داریم، بهترین محک تیم بود و اگر اعزام انجام نمی شد با چشم باز نمی توانستیم ارزیابی دقیق از بازی های آسیایی داشته باشیم.

هاشم کندی در پاسخ به این پرسش که با امکاناتی که به تیم کوهستان داده، انتظار کسب دو مدال داشت؟ تاکید کرد: پرتو آذر در کوران مسابقات بود و قبل از اینکه ما بیاییم این فرایند را شروع کرده بود و فراز شکری هم همین طور. ما در حد توان کمک کردیم. همانند بخش کورسی، مسابقات آن را برگزار کردیم و تیم به قهرمانی آسیا هم اعزام شد.

او در مورد اینکه ساماندهی تیم ملی و برگزاری اردو دیر اتفاق افتاد، گفت: به محض اینکه قهرمانی آسیا وارد تقویم شد، ما اردوها را برگزار کردیم.

سرپرست فدراسیون در پاسخ به این پرسش که کوهستان مدال آور است و چه برنامه ای دارند تا مدال هایش حفظ شود؟ تاکید کرد: باید برنامه راهبردی داشته باشیم و همین روشی که برای جاده رفتیم باید برای کوهستان هم انجام دهیم. با اردو مشکل حل نمی شود بلکه مسابقه و سیستم رنکینگ بهترین روش است و با این روش قطعا خیلی بهتر از این می‌توانیم نتیجه بگیریم. اگر توفیقی بود و در ادامه راه بودیم، کارهای خوبی را انجام می دهیم چون کوهستان پتانسیل بالایی دارد.

هاشم کندی در مورد زمان برگزاری انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: انتخابات کمیسیون ها را برگزار کردیم و منتظر تایید صلاحیت ها هستیم و فقط آن مانده است. ما آماده هستیم و هر موقع بگویند آماده برگزاری انتخابات هستیم.

سرپرست دوچرخه‌سواری: انتظار ۲ مدال از کوهستان داشتیم/ پرتوآذر بدشانسی آورد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − شش =