کد خبر : 311317
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
-

سیمئونه: بسیار ناراحتم

سیمئونه: بسیار ناراحتم

سرمربی اتلتیکو مادرید بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا از تلخ ترین روزهای خود در اتلتیکو گفت. او تاکید کرد که برای هدف بزرگش که قهرمانی در این رقابت بزرگ است خواهد جنگید.

به گزارش عصرقائم، به نقل از اسپورت، اتلتیکو مادرید یک نتیجه تلخ و ناامید کننده را در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد. تیم مادریدی در خانه با تساوی دو بر دو برابر لورکوزن بحران زده متوقف شد و همین باعث شد تا از لیگ قهرمانان حذف شود.

سیمئونه بعد از بازی گفت: هیچ شکی ندارم که لیگ قهرمانان اروپا برای من رقابت سختی است. وقتی دو فینالی را که در آن شکست خوردیم به یاد می آورم بسیار درد می کشم و ناراحت می شوم. شکست در دو فینال لیگ قهرمانان اروپا سخت ترین روزهای زندگی من بود. در لیگ قهرمانان اروپا حتی در فینال و در ضربات پنالتی هم نزدیک به قهرمانی نیستید. من انسان سخت کوشی هستم و حتما به هدف خود با اتلتیکو که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است فکر می‌کنم و نهایت تلاشم را به کار می گیرم تا روزی این خواسته برآورده شود.

او ادامه داد: لحظه بسیار سختی برای من است. پیش بینی نمی کردم که از مرحله گروهی حذف شویم. این برای دومین بار در ۱۰ سال اخیر است که در مرحله گروهی حذف می شویم با این حال این یک واقعیت است و باید آن را قبول کرد. فصل قبل هم به سختی راهی یک هشتم نهایی شدیم با این حال در بسیاری از بازی ها با شایستگی بازی کردیم. باید صبر کرد و ادامه داد. در زندگی وقتی بعضی از چیزها از شما گرفته می شود چیزهای دیگری به شما داده می شود. ما دنبال چیزهای دیگری خواهیم رفت.

سیمئونه درباره ضربه پنالتی که کاراسکو در دقایق پایانی از دست داد، گفت: گریزمان بسیار خسته بود و در آن لحظه کاراسکو توپ را برداشت. او بازیکن بزرگی است و برابر ویارئال و رئال مادرید هم پنالتی زده است. وقتی یک بازیکن به خود اعتماد دارد و توپ را برمی دارد طبیعی است که هم تیمی هایش و کادر فنی هم با او موافقت کنند. متاسفانه ضربه او تبدیل به گل نشد.

سیمئونه: بسیار ناراحتم/ برای هدفم که قهرمانی است خواهم جنگید
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − ده =