کد خبر : 311248
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۰۵
-

تاریخچه تحلیلی تبلیغات تجاری مدرن در ایران

تاریخچه تحلیلی تبلیغات تجاری مدرن در ایران

جلد اول «تاریخچه تحلیلی تبلیغات تجاری مدرن در ایران» منتشر شد.

به گزارش عصرقائم، در نوشته پشت جلد کتاب، به‌قلم علیرضا ربیعی راد، آمده است: «تبلیغات تجاری مدرن» در ایران تاریخی ۲۰۰ ساله دارد. نخستین بارقه‌های تحول در ساختار تبلیغات تجاری از زمان چاپ روزنامه‌ها شکل گرفت و با تحول‌های فناورانه در دهه‌های بعدی، گسترش بیشتری پیدا کرد. با ورود دوربین عکاسی، چاپ رنگی، دوربین فیلم‌برداری، رادیو و تلویزیون به ایران، لاک‌پشت تحول تبلیغات در دوران قاجار به سمندی تیزرو در دهه‌های چهل و پنجاه خورشیدی تبدیل کرد.

در ادامه نیز توسعه ابزارهای جدید تبلیغاتی از جمله بیلبوردها، سازه‌های متنوع حجمی و برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی در دهه‌های اخیر، باعث شد تا تبلیغات تجاری به بخشی از زندگی روزمره شهروندان تبدیل شود و در کنار کارکردهای تجاری، جلوه‌های هنری، انسان‌دوستانه و فراملیتی بیاید.

روایت دقیق، خواندنی و شیرین این کتاب از رویدادهای دو سده اخیر در حوزه تبلیغات، ضمن آشنا کردن خواننده با تحولات مهم و جریان‌ساز حوزه اقتصاد، جامعه و بازارها در ایران، تصویری دراماتیک و تبارشناسانه از تاریخ سیاسی و اجتماعی کشور در این دوران ارائه می‌کند.

«تاریخچه تحلیلی تبلیغات تجاری مُدرن در ایران»(جلد اول از ۱۲۰۰ تا ۱۳۸۰ هـ.ش) در ۲۰۰ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و با قیمت ۱۲۰ هزار تومان در نشر لوگوس منتشر شد.

تاریخچه تحلیلی تبلیغات تجاری مدرن در ایران

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − هشت =