کد خبر : 311167
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
-

خیال راحت بردیف بابت غیبت اخباری

خیال راحت بردیف بابت غیبت اخباری

سرمربی تراکتور می‌گوید نبود اخباری برای تیمش مشکلی ایجاد نمی‌کند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از باشگاه تراکتور، تراکتور و ملوان فردا (پنجشنبه) در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند. قربان بردیف، سرمربی تراکتور در نشست خبری قبل بازی با ملوان، اظهار کرد: ملوان تیم بسیار خوبی است و عملکرد مناسبی در دفاع و حمله دارد. این تیم در حالت پرس واقعاً خوب کار می‌کند. این تیم چندین بازیکن مطرح و بسیار خوب دارد و مطمئن هستم که بازی سختی خواهیم داشت.

او در خصوص محرومیت محمدرضا اخباری، توضیح داد: ما قبلاً به این موضوع فکر کرده بودیم که اگر مشکلی برای دروازه‌بان اول ایجاد شود، چه کار باید انجام دهیم. طبق برنامه‌ریزی، بازی هجومی انجام می‌دهیم و مشکلی بابت خط دروازه نداریم.

بردیف در رابطه با تعطیلی لیگ برتر و برنامه‌ریزی‌هایش برای حفظ آمادگی تراکتور، بیان کرد: طبق برنامه دو اردوی آماده‌سازی ۱۴ روزه در کشورهای ترکیه و امارات تدارک دیده‌ایم و بازی‌های دوستانه‌ای در این اردوها انجام خواهیم داد.

او در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه با عملکرد دروازه‌بان دوم تیم، گفت: بدون شک نگرانی‌هایی برای خط دروازه وجود دارد ولی می‌دانم که خوب کار خواهیم کرد.

سرمربی تراکتور با تأکید بر اینکه دفاع تیمش با مرور زمان مستحکم و هماهنگ می‌شود، اظهار داشت: هر بازیکنی احتمال اشتباه دارد. به دور از نتایج کسب شده، بازیکنان ما سعی می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند و مطمئن هستم بهتر خواهیم شد.

او افزود: همان طور که می‌دانیم اخباری یکی از بهترین دروازه‌بانان ایران است و دروازه‌بانان ما در حد لیگ برتر هستند ولی باز هم می‌گویم که کمی نگرانی به خاطر تعداد بازی‌های کم دروازه‌بانان ذخیره‌مان وجود دارد. آنان هم بازیکنان خوبی هستند و خدا را شکر که به این مرحله رسیده‌اند.

بردیف در خصوص مصدومان تیمش تأکید کرد: مهدی کیانی، محمدرضا عباسی، محمد قنبری و پوریا آریاکیا مصدوم هستند.

او در خصوص میزان آمادگی کاوه رضایی هم گفت: این بازیکن بعد از مصدومیت به مرز آمادگی رسیده و هر موقع نیاز باشد، می‌توانم از او استفاده کنم.

سرمربی تراکتور در رابطه با نحوه بازی تیمش در بازی با ملوان، گفت: این موضوع بستگی به بازی فردا دارد. اگر آنان از ابتدای بازی پرس کنند، ما تاکتیک خاص خودمان را داریم. ملوان تیمی نیست که ۹۰ دقیقه در زمین خودش بازی کند، آنان در قسمت جلو نیز پرس می‌کنند.

او با تأکید بر اینکه نبود هواداران برایش ناراحت کننده است، توضیح داد: هواداران یار دوازدهم تراکتور هستند که قدرتشان را به بازی تزریق می‌کنند و نبودشان در بازی ما تأثیرگذار است.

خیال راحت بردیف بابت غیبت اخباری
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 16 =