کد خبر : 311118
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
-

تصاویر عملیات توقیف دو شناور آمریکایی به‌زودی منتشر می‌شود

تصاویر عملیات توقیف دو شناور آمریکایی به‌زودی منتشر می‌شود

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به زودی فایل و تصاویر عملیات توقیف دو شناور بی‌سرنشین آمریکایی در محدوده دریای سرخ از طریق رسانه‌ها منتشر می‌شود.

به گزارش عصرقائم، امیر دریادار شهرام ایرانی در همایش ملی «جهاد تبیین آجا با رویکرد دفاعی» در نوشهر با تاکید بر اینکه باید در کنار هم باشیم تا کارها اثربخشی داشته باشد، افزود: آنچه که آن وری ها مطرح می‌کنند سبب پیچیدگی مسائل شده است و دشمن ستون خانواده، پدر و مادر را درگیر مسائل و مشکلاتی کرد و این سفره خانواده دچار تلاطم است و باید به آن کمک کرد.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا نقطه قوت کشور یعنی ولایت فقیه را بزند و به چالش بکشاند، افزود: همچنین دشمن در پی آن است که سرزمین ما را تکه تکه و کوچک کند.

دریادار ایرانی با اشاره به حضور پنج ناوگروه ایرانی و وجود سه ناوگروه آن در دریاهای آزاد اظهار داشت: این حضور دارای معنا و پیام خواهد بود و در این ناوگروه‌ها کل ایران و اقوام ایرانی جمع شده‌اند.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ناوگروه‌های ایرانی مشغول انجام مأموریت‌های سنگین هستند، گفت: به زودی در رزمایش‌های مشترک عملیاتی شرکت می‌کنند.

وی از تشکیل تیم پنج گانه دریایی در دانشگاه دریایی خبر داد و گفت: بعد از نیم قرن، تیم پنجگانه توانست مقام دوم را کسب کند و آنچه که مهم بود در این رویداد ۱۲ کشور حضور داشتند و کاپ اخلاق به تیم دریایی ایران داده شد.

دریادار ایرانی گفت: همکاران دریایی هرجایی که حضور می‌یابند به اخلاق و انسان مداری که برگرفته از آموزه‌های دینی است توجه می‌کنند و پرچم ایران اسلامی را بالا نگه می‌دارند.

فرمانده نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: به زودی فایل و تصاویر عملیات توقیف دو شناور بی‌سرنشین آمریکایی در محدوده دریای سرخ از طریق رسانه‌ها منتشر می‌شود.

مشاور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران  نیز از دانشجویان و استادان دانشگاه های علوم دریایی خواست تا پژوهش ها را در راستای حل مسائل نیرو تنظیم کنند.

امیر دریادار پیمان جعفری طهرانی حفظ ارتباطات با مناطق و پایگاه‌ها را از جمله توصیه‌ها ذکر کرد و گفت: همچنین استادان دانشگاه دریایی برای حل مسائل نیرو توجه داشته باشند و پژوهش‌ها را در این زمینه تنظیم کنند.

وی آموزش را مجموعه‌ای از دو مقطع ذکر کرد و گفت: تفاوت زیادی بین دانشگاه دریایی و دانشگاه‌هایی که به آموزش‌های کلاسیک توجه می‌کنند، وجود دارد و دانشجویان دریایی در شرایط بحرانی و خاص، عملکرد بسیار بهتری دارند و این ناشی از آموزش‌های علمی وکاربردی ارائه شده به آنان است.

جعفری طهرانی مهارت زندگی کردن با دیگران را درس بزرگ فرصت تحصیل در دانشگاه دریایی برشمرد و گفت: آموزش مهارت کسب ارتباطات و مدیریت از دیگر دستاوردها است و دانشجویان می‌توانند منبع تزریق روحیه به بدنه نیرو باشند.

معاون سابق هماهنگ کننده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران خواستار بهره گیری از ظرفیت جوانان برای پویایی ارتش شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور نیز جهاد تبیین را نسخه اصلی مقابله با جنگ روایت ها و تحریف ها دانست و گفت: باید از طریق گفتگو سناریوهای دشمن را خنثی کنیم.

عرفان خسرویان با بیان اینکه جهاد تبیین جنگ واقعی در اراده‌ها و اندیشه‌ها است، افزود: به تعبیر منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی، جهان اسلامی به جهان سلطه گر و سلطه پذیر تقسیم می‌شود و عناصر قدرت در آن تأثیر دارد.

وی با اظهار اینکه ایران اسلامی در ۴۰ سال گذشته بدون الگوپذیری از الگوهای رایج، حرکت‌هایی را برای قدرتمندکردن خود آغاز کرده است و امروز در حوزه میدان فیزیکی در دریا و هوا و زمین بسیار قدرتمند شدیم و در حوزه هوا و دریایی برای نیروهای آمریکایی تهدید محسوب می‌شویم.

خسرویان با عنوان اینکه آمریکایی‌ها در عرصه پنجه اندازی با ایران در حوزه‌های نبرد فیزیکی، سناریویی برای مبارزه فیزیکی با ایران ندارند، گفت: نبرد اصلی با دشمن جنگ تحریف‌ها است و جهاد تبیین راهکار علمی مقابله با تحریف‌ها است و باید جامعه را از مونولوگ به سمت گفتگو و دیالوگ ببریم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور یادآور شد: باید از طریق گفتگو با جوانان، سناریوسازی دشمنان را خنثی کنیم.

وی شمار دانشجویان فنی و حرفه‌ای کشور را ۱۸۰ هزار نفر ذکر کرد و گفت: آماده گسترش همکاری‌های دریایی هستیم تا نقشه راه پیشرفت دریایی کشور را ترسیم کنیم.

تصاویر عملیات توقیف دو شناور آمریکایی به‌زودی منتشر می‌شود/حضور ناوگروه‌های ایرانی در رزمایش‌های مشترک عملیاتی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 4 =