کد خبر : 311181
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
-

الهویی: بازی حساسی داریم

الهویی: بازی حساسی داریم

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: فردا بازی حساس و سنگینی با فولاد داریم.

به گزارش عصرقائم، سعید الهویی در نشست خبری پیش از بازی فردا گل گهر مقابل فولاد، اظهار کرد: فردا بازی مهم، حساس و سنگینی با فولاد داریم. موقعیت کنونی این تیم در جدول ما را فریب نمی دهد و می دانیم فولاد پرمهره بسته شده است و باتوجه به این که در مرحله حذفی آسیا است هزینه زیادی کرده است و بازیکنان خوب و با کیفیتی جذب کرده اند.

وی ادامه داد: تیم فولاد نسبت به سال های گذشته پرمهره تر و پرهزینه تری است و برای موفقیت در آسیا بسته شده است و ما این را می دانیم و به همین دلیل در طول هفته با همین نگاه و با تمرکز برای انجام یک بازی سنگین تمرین کرده ایم.

مربی تیم فوتبال گل گهر عنوان کرد: آقای قلعه نویی به همراه کادرفنی تیم نقاط ضعف و قوت فولاد را آنالیز کرده اند و طراحی تمرینات مان در طول هفته بر اساس همین موارد بوده است. باید سعی کنیم روند خوب مان را از نظر کیفیت فنی و مدل بازی مان حفظ کنیم و با تمرکز بتوانیم مقابل نقاط قوت فولاد که ساختار خط دفاعی و کیفیت خط حمله آن است، عملکرد خوبی داشته باشیم و با موفقیت از زمین خارج شویم.

وی گفت: گلزاری و درخشان مهر مصدوم هستند و امیدوارم سایر نفرات مان با تمرکز خوب بتوانند عملکرد فنی خوبی بر اساس مدل بازی مان داشته باشند تا با یک بازی با کیفیت و نتیجه خوب بازی را به پایان برسانیم.

الهویی: بازی حساسی داریم / فولاد پرمهره‌تر و پرهزینه‌تر شده است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + 20 =