کد خبر : 310860
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
-

شرایط سخت ملی‌پوشان جوجیتسو در جهانی ابوظبی

شرایط سخت ملی‌پوشان جوجیتسو در جهانی ابوظبی

رییس انجمن جوجیتسو از اعزام ۱۴ ملی پوش به مسابقات جهانی ابوظبی خبر داد و گفت: در شرایطی ورزشکاران خود را به این مسابقات اعزام می‌کنیم که ۳ سال شرایط حضور در هیچ تورنمنت برون مرزی را نداشتیم.

به گزارش عصرقائم، محمدحسین رستمیان در گفت وگو ، در پاسخ به این پرسش که چقدر  ورزشکاران از حمایت فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی برای شرکت در مسابقات جهانی ابوظبی برخوردارند، اظهار کرد: تمام ملی‌پوشان جوجیتسو اعزامی به مسابقات جهانی ابوظبی از حمایت فدراسیون و انجمن جوجیتسو برخوردارند و مشکلی برای حضور در این رقابت‌ها ندارند.

وی در  خصوص انتقاد یکی از ملی پوشان جوجیتسو مبنی بر این که یکی از شروط فدراسیون برای اعزام به مسابقات جهانی ابوظبی داشتن اسپانسر است، افزود: اصلا چنین چیزی را قبول ندارم و هر ۱۴ ورزشکار اعزامی به این مسابقات تحت حمایت فدراسیون و انجمن قرار دارند، تا به امروز نیز سعی کردیم هزینه‌ی ورزشکاران اعزامی را تحت هر شرایطی تامین کنیم تا مشکلی برای حضور در مسابقات نداشته باشند. البته این احتمال وجود دارد که در برخی وزن‌ها نیز مشکلاتی ایجاد شود که ما مجبور شویم به خاطر مصلحت اندیشی، ملی پوش در آن وزن را به مسابقات جهانی ابوظبی اعزام نکنیم.

رییس انجمن جوجیتسو همچنین درباره نحوه انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات جهانی ابوظبی گفت: تنها ورزشکارانی برای این رقابتها گزینش شده‌اند که در مسابقات انتخابی تیم ملی حضور داشتند و طی چند مرحله درون اردویی عملکرد آنها مورد ارزیابی قرار گرفته است تا بهترین‌ها را برای جهانی ابوظبی انتخاب کنیم.

رستمیان خاطرنشان کرد: چون ورزشکاران این رشته ۳ سال شرایط حضور در مسابقات برون مرزی را نداشتند، سعی کردیم نفراتی را به ابوظبی اعزام کنیم که شانس زیادی برای کسب مدال داشته باشند، هر چند شرایط مدال آوری سخت است اما برای کسب بهترین جایگاه از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

وی در پایان زمان برگزاری مسابقات جهانی جوجیتسو را ۶ آبان با حضور ۱۶۰۰ ورزشکار از ۶۳ کشور جهان عنوان کرد و گفت: این مسابقات ۶ آبان در ابوظبی برگزار می‌شود و تا ۱۷ آبان خواهد داشت، تلاش بر این است که ضمن حفظ جایگاه سومی دوره قبل، جایگاه خود را نیز ارتقاء ببخشیم.

شرایط سخت ملی‌پوشان جوجیتسو در جهانی ابوظبی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + 3 =