کد خبر : 310899
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
-

خرید هاست دانلود ایران

خرید هاست دانلود ایران

هاست دانلود ایران زمانی مهم است که با مشکل کمبود فضا و کاهش رم هاست که دیر یا زود به سراغ کسب و کارها که در اینترنت ایران مشغول فعالیت هستند. برای عده‌ای صرفا با یک ارتقای ساده سالانه این مشکل حل می‌شود، اما برای برخی این مشکل شاید هر ماه، یا دو ماه یکبار به وجود بیاید.از طرف دیگر می‌دانیم که هزینه ارتقای هاست، هزینه کمی نیست و نمی‌توان آن را ماهانه افزایش داد، بخصوص که با ارتقا، هزینه ماهانه هاست نیز چندین برابر می‌شود.

به گزارش عصرقائم، به نقل از شتابان هاست، این دقیقا مشکلی است که انواع هاست دانلود پُرحجم ایران آن را برطرف می‌کنند و در این محتوا راز تهیه این نوع هاست را به شما خواهیم گفت.

تفاوت هاست دانلود با هاست معمولی

می‌دانیم که در زمان خرید هاست ایران، فضای محدودی برای آپلود فایل‌ها و پردازش آنها در اختیارمان قرار می‌گیرد و اگر از حد خریداری شده فراتر برویم سایت ما دچار مشکل شده و ممکن است از دسترس خارج شود تا مشکل کمبود هارد، کمبود پهنای باند و… برطرف شود.

مصرف این منابع با انجام کارهای مختلف مثل دانلود، آپلود، تماشای ویدیوها و… افزایش می­‌یابد. حال فرض کنید بطور همزمان صدها کاربر وارد سایت شما شوند و کارهای مختلفی انجام دهند، در حالی که شاید ده‌ها نفر دیگر همزمان از سایت خارج شوند و پهنای باند مصرف کنند.

اما سایت‌های زیادی مثل سایت‌های پادکست، موسیقی، استریم ویدیو و… هستند که گاهی روزانه ده‌ها ویدیو پرحجم آپلود می‌کنند، آیا اینها باید ماهانه میلیون‌ها تومان صرف هارد و پهنای باندشان کنند؟ قطعا خیر، تمامی این وب سایت‌ها و رسانه‌ها که فایل‌های حجیم (بیش تر از ۲۰ مگابایت) آپلود و دانلود می‌کنند، از هاست دانلود ایرانی یا خارجی برای از بین بردن این هزینه اضافی استفاده می‌کنند.

هاست دانلود به نوعی از میزبانی وب گفته می‌شود که ساخته شده تا فایل‌های خود را بدون مشکل هارد و سرعت روی سایت قرار دهید تا آن‌ها را به بهترین شکل مدیریت کند، و کاربران سایت با بهترین سرعت آن‌ها را دانلود کنند.

وب سایت شرکت خدمات هاستینگ شتابان هاست برای خرید هاست دانلود ایران: www.shetabanhost.com

آموزش خرید هاست دانلود ایران

هاست دانلود، هاستی است که محدودیت فضا و پهنای باند ندارد، برای همین می‌توانید بدون نگرانی تمامی فایل‌های خود را روی آن بارگذاری کنیم.

در ادامه نکات مهمی که هنگام خرید هاست دانلود ایران باید به آنها توجه کنید را معرفی می‌کنیم:

۱- آسان بودن کار با هاست دانلود ایران

نکته مهم اول این است که هاستی که تهیه می‌کنید، باید با استفاده از پنل‌های مدیریتی مناسب به شما این امکان را بدهد که به راحتی از قسمت‌های مختلف آن استفاده کنید. یادتان باشد، وجود امکانات فراوان ریز و درشت اهمیت آنچنانی ندارد (اگر ندانید چطور از هاست‌تان استفاده کنید).

در این راستا خرید هاست دانلود سی پنل یک گزینه عالی‌ست که امکانات بسیاری را به راحتی در اختیارتان می‌گذارد.

۲- با هاست دانلود ایران، نیازی به فضای بیش از حد نیست

نکته مهم بعدی این است که شما می‌توانید بعد از خرید هاست دانلود ایران امکانات و ظرفیت‌های آن را تغییر دهید. بنابراین نیازی نیست که در همین ابتدای کار فضای خیلی بیش‌تری از آنچه نیاز دارید تهیه کنید، البته کمی فضای اضافه برای مواقع ضروری انتخاب عاقلانه‌ای است.

۳- پهنای باند مورد نیاز در هاست دانلود ایران

به جمع دانلودها و آپلودهایی که روی سایت شما انجام می‌شود، پهنای باند می‌گویند. مثلا اگر یک فایل ۱ گیگابایتی روی سایت خود داشته باشید و ۱۰۰ بار دانلود شود، پهنای باند مورد نیاز برای این یک فایل ۱۰۰ گیگابایت خواهد بود.

امروزه اکثر شرکت‌های هاستینگ مثل شتابان هاست از پهنای باند نامحدود برای سرویس‌هایشان استفاده می‌کنند، اما به این نکته توجه داشته باشید که اگر هاست اصلی شما دارای پهنای باند نامحدود باشد ولی هاست دانلودتان محدود باشد، در آینده باید ارتقا دهید.

۴- پشتیبانی از چندین دانلود همزمان

یکی از تجربه‌های رایج در بی‌کیفیت بودن هاست دانلود، زمانی است که از یک سایت بزرگ فایلی دانلود می‌کنیم و ناگهان سرعت دانلودمان کند یا کلا قطع می‌شود. برای جلوگیری از این مشکل، هنگام خرید هاست دانلود ایران حتما درباره پشتیبانی از دانلودها و آپلودهای همزمان سوال کنید.

۵- پشتیبانی هاست دانلود ایران از FTP

بهترین هاست دانلود ایران می‌بایست حتما از FTP پشتیبانی کند، پس حتما درباره این قابلیت از مشاور فروش شرکت مدنظرتان سوال کنید. کار اف تی پی این است که در هاست دانلود شما یک اکانت ایجاد کند و شما بصورت غیرمستقیم از نرم‌افزارهایی مثل Filezilla یا پلاگین‌های وردپرس آپلود فایل‌های خود را انجام دهید.

هاست دانلود ایران شتابان هاست

خرید هاست دانلود ایران از شتابان هاست

با توجه به هزینه‌های بالایی که بروزرسانی و ارتقای هاست اصلی سایت‌ها دارند، هاست دانلودی ساخته شده تا به راحتی و بدون مشکل، فضا فایل‌های خود را روی سایتمان آپلود کنیم تا کاربران و بازدیدکننده‌ها آن‌ها را دانلود کنند.

در این مقاله ضمن معرفی و کاربرد هاست دانلود، نکات مهم خرید هاست دانلود ایران را به شما عزیزان آموزش دادیم، امیدواریم این نکات در هنگام خرید هاست دانلود ایران از شتابان هاست موثر واقع شوند.

پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که برای خرید هاست دانلود ایران به وب سایت (https://shetabanhost.com) شتابان­‌هاست مراجعه کنید و یا با شماره (۰۲۴۹۱۳۱۱۰۳۱) با بخش مشاوران مشتریان شتابان هاست تماس بگیرید.

خرید هاست دانلود ایران

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − سه =