کد خبر : 310732
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۴۵
-

فالکائو: برزیل آماده قهرمانی است

فالکائو: برزیل آماده قهرمانی است

اسطوره فوتبال برزیل براین باور است که سلسائو بیش‌ترین شانس را برای قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دارد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از اسپورت، تیم ملی فوتبال برزیل یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

آخرین قهرمانی سلسائو در جام جهانی به سال ۲۰۲۲ برمی‌گردد و بسیاری براین باور هستند که نوبت ششمین قهرمانی این تیم رسیده است که یکی از این افراد، فالکائو اسطوره فوتبال این کشور است.

پائولو روبرتو فالکائو، اسطوره برزیلی‌ها که سابقه حضور در دو فینال را با پیراهن سلسائو دارد، گفت: به نظر تیم ملی فوتبال برزیل با هدایت تیته بیش‌ترین شانس را برای قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ دارد. برزیل از یک طرف سرمربی باتجربه‌ای دارد و از طرف دیگر هم بازیکنان بسیار باکیفیت و خوبی دارد. برزیل در خط دفاعی بسیار خوب است و البته در خط حمله که بازیکنانی در اختیار تیته است که می‌توانند همه دستورات فنی او را در میدان اجرا کنند. به نظرم این برزیل آماده قهرمانی در جام جهانی است و بیش‌ترین شانس را برای قهرمانی دارد.

فالکائو درباره دیگر شانس‌های قهرمانی گفت: آرژانتین بعد از برزیل بیش‌ترین شانس را دارد. آلمان هم تیم خوب و باکیفیتی است و فرانسه هم مثل همیشه قوی است. تیم‌های انگلیس و پرتغال هم از دیگر مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستند و البته بلژیک که نسل طلایی در اختیار دارد و این آخرین فرصت آن‌ها برای قهرمانی است. آن‌ها همواره حریف سرسختی هستند.

فالکائو: برزیل آماده قهرمانی است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 4 =