کد خبر : 310763
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
-

انفعال در وزارت جهاد کشاورزی به تولیدکنندگان ضربه می‌زند

انفعال در وزارت جهاد کشاورزی به تولیدکنندگان ضربه می‌زند

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: انفعال در وزارتخانه جهادکشاورزی به جایگاه ایران اسلامی در بخش‌های بین‌المللی در حوزه کشاورزی قطعا لطمه وارد خواهد کرد.

به گزارش عصرقائم، علی بابایی‌کارنامی در جمع خبرنگاران با اشاره به موقعیت‌های بسیار ارزشمند ایران اسلامی در بخش‌های مختلف کشاورزی و با داشتن ظرفیت‌های بالقوه در برخی استان‌های کشور به‌ویژه در مازندران، اظهار کرد: ترسیم آینده حوزه کشاورزی با توجه به انفعال این وزارتخانه در بخش‌های مختلف کشاورزی زیبنده ایران اسلامی نیست و در این بخش با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستیم.

وی با اشاره به وعده‌های مختلف دولت سیزدهم به کشاورزان و باغداران گفت: عملکرد وزارت کشاورزی در طول مدت استقرار دولت سیزدهم و قبول مسؤولیت وزیر تا الان قابل قبول نیست و هنوز در بسیاری از مسائل در بخش کشاورزی با مشکلات مواجه هستیم که باید مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس در ادامه با اشاره به فرا رسیدن فصل پاییز و برداشت محصولات باغی و گلخانه‌ای، تاکید کرد: دیدار رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) با نخبگان و بیانات ارزشمند معظم له نشان از اهمیت حوزه نخبگانی کشور دارد و باید دید سهم وزارت جهاد کشاورزی از این بخش و استفاده از ظرفیت نخبگان این حوزه چقدر است.

بابایی‌کارنامی، تنها راه برون‌رفت از مشکلات در این وزارتخانه را همت مضاعف و کار مضاعف دانست و خاطرنشان کرد: وزیر و عوامل تصمیم گیرنده و اثرگذار این وزارتخانه باید با تلاش و مجاهدت نسبت به کاهش و رفع مشکلات تلاش کنند و انفعال در این وزارتخانه بسیار مهم به جایگاه ایران اسلامی در بخش‌های بین‌المللی در حوزه کشاورزی قطعا لطمه وارد خواهد کرد.

انفعال در وزارت جهاد کشاورزی به تولیدکنندگان ضربه می‌زند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + شانزده =