کد خبر : 310633
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
-

ژاوی: به چنین پیروزی بعد از ال کلاسیکو نیاز داشتیم

ژاوی: به چنین پیروزی بعد از ال کلاسیکو نیاز داشتیم

سرمربی آبی اناری ها به ستایش از عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی برابر ویارئال پرداخت.

به گزارش عصرقائم، به نقل از الموندو دیپورتیو، بارسلونا در هفته دهم رقابت های لالیگا به مصاف ویارئال رفت و توانست با سه گل به پیروزی دست پیدا کند.

آبی اناری ها در حالی در این بازی به پیروزی دست پیدا کرده بودند که چند روز قبل در ال کلاسیکو شکست سنگینی را برابر رئال تجربه کردند. ژاوی بعد از بازی گفت: شکست ما برابر رئال مادرید در ال کلاسیکو اصلا آسان نبود و به همین خاطر باید خودی نشان می دادیم. بسیاری منتظر بودند که ما بعد از شکست برابر رئال مادرید یک پیروزی قاطع را به دست آوریم و خوشبختانه این‌گونه هم شد. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و با اقتدار به پیروزی دست پیدا کردیم.

او ادامه داد: ما در این بازی قدرت و شخصیت خود را به ویژه در کارهای هجومی نشان دادیم البته در کارهای دفاعی هم صلابت لازم را داشتیم. بعضی از بازیکنان خسته بودند و به همین خاطر باید در ترکیب تغییراتی را به وجود می آوردیم. در دیدار روز یکشنبه برابر اتلتیک بیلبائو هم تغییراتی را در ترکیب تیم به وجود می آوریم. تیم به همه بازیکنان خود نیاز دارد.

آبی اناری ها با پیروزی که در این بازی به دست آوردند ۲۵ امتیازی شدند و اختلاف خود را با رئال مادرید صدرنشین به ۳ امتیاز کاهش دادند. رئال عملکرد خیره کننده ای در فصل جاری لالیگا داشته است و در ۹ بازی خود از ۱۰ بازی به پیروزی رسیده است.

ژاوی: به چنین پیروزی بعد از ال کلاسیکو نیاز داشتیم

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + هفده =