کد خبر : 310284
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
-

اصحاب رسانه رزمندگان خط مقدم جبهه تبیین هستند

اصحاب رسانه رزمندگان خط مقدم جبهه تبیین هستند

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه اصحاب رسانه رزمندگان خط مقدم جبهه تبیین هستند و نقش بسزایی در روشنگری مسائل روز دارند؛ گفت: هر دو قطبی که بخواهد در کشور شکل بگیرد دودش به چشم مردم و نظام می‌رود و لذا سود این دو قطبی‌سازی‌ها به نفع دشمنانی است که برای لطمه به انقلاب، سر از پا نمی‌شناسند.

به گزارش عصرقائم، سردار علیجان میرشکار در نشست تخصصی جهاد تبیین و روشنگری مسائل روز کشور در سالن جلسات ارشاد مازندران اظهار کرد: اصحاب رسانه رزمندگان خط مقدم جبهه تبیین هستند و نقش بسزایی در روشنگری مسائل روز دارند.

وی افزود: در هر جبهه‌ای که تلاش جدی برای رویارویی مسیر دشمنان در پیش بگیریم جهاد نام دارد.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: ایران عزیز نه تنها پس از انقلاب با همه تلاش‌های استکبار جهانی نه تنها منزوی نشد بلکه گفتمان انقلاب اسلامی امروز در حال جهان گیر شدن است.

میرشکار ادامه داد: وقتی نتوانستند در انزوای سیاسی ایران موفق عمل کنند بر تنش‌های اقتصادی و معیشتی و تحریم‌ها افزودند تا ایران را زمین‌گیر کنند.

وی بیان کرد: تبیین با محافظه‌کاری و مجیزگویی فرق دارد و باید اصحاب رسانه در این جهاد، مطالبه‌گر باشند.

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس عنوان کرد: جهاد تبیین در واقع پرده‌برداری از چالش‌ها و معایب و ضعف‌ها است نه اینکه محافظه‌کاری و پنهان سازی؛ و در این جهاد از ابعاد گوناگون، غبار زدایی می‌کنیم.

میرشکار گفت: در این جهاد باید یار مسئولانی باشیم که می‌خواهند کار کنند و خار در چشم افرادی باشند که مانع ایجاد می‌کنند.

وی اعلام کرد: رسانه باید بداند که وقتی مخاطبش مسئول است چه بگوید، مردم است چه بگوید، نخبگان جوان است چه بگویند و برای هر طیف،  محتوا تولید کند.

این کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد: دشمن در اغتشاشات اخیر با استراتژی ایجاد موج در میان جوانان، سپس کشته‌سازی، بکارگیری و ورود گروهک‌هایی نظیر کومله، ترور کور و در گام آخر جنگ سفارت‌ها پا به میدان گذاشتند.

میرشکار عنوان کرد: سه دهه است که دشمن دارد کارشکنی می‌کند و اگر نبود همین روشنگری اصحاب رسانه خیلی اتفاقات نامبارکی رخ می‌داد.

وی اشاره کرد: ما در ۴۳ سالگی انقلابی هستیم و باید در تمامی ابعاد فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی ورود پیدا می‌کردیم و هماهنگ جلو می‌آمدیم اما امروز مشکل داریم.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: باید رسانه‌های مازندران به یک مجموعه‌های رسانه‌ای مبدل شوند که به صورت تخصصی روی موضوعات گوناگون تولید محتوا کنند.

میرشکار  با اشاره به اغتشاشات سال‌های ۷۸، ۸۸ و ۹۸ در کشور، تاکید کرد: کنترل امنیتی، انزوای سياسی و فرسودگی اقتصادی موجب شد تا فاصله اغتشاشات وسیع این چنینی که در سه دهه گذشته حدود ۱۰ سال بود، امروز کم شود.

وی اذعان کرد: هر چقدر پیشرفت ایران در ابعاد گوناگون بیشتر و بیشتر می‌شود، کارشکنی‌های دشکن و اغتشاشاتی این چنینی با برنامه‌ریزی دقیق‌تر دشمن، بیشتر خواهد شد.

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: هر چقدر تلاش ما بیشتر می‌شود تلاش دشمن نیز برای لطمه به نظام بیشتر می‌شود و لذا کم شدن فاصله زمانی اغتشاشات به نسبت گذشته یک ضعف نیست بلکه نشان می‌دهد که ما داریم مسیر را درست طی می‌کنیم و دشمن فشارش را لحظه به لحظه در حال افزایش است.

میرشکار با اشاره به سناریوی دو قطبی‌سازی کشور از سوی دشمن، تصریح کرد: شعار انقلاب از همان ابتدا « حزب فقط حزب الله، رهبر فقط روح الله» با محوریت تک قطبی بودن کشور بود اما در ادامه ما را دو قطبی کردند؛ در گام اول با تقسیم روحانیت مبارز و روحانیون مبارز این جامعه اثرگذار را دو نیمه کردند و از میان آن‌ها اصلاح طلب و اصول‌گرا بیرون آمد و لذا همه این جناح بندی‌ها برای ضربه به نظام است؛ هر دو قطبی که بخواهد در کشور شکل بگیرد ضربه به نظام است.

وی متذکر شد: همه ما یک امت و یک ملت‌ایم؛ کارگر، کشاورز، زن، مرد، پیر و جوان ما روزی به میدان آمدند و همه با هم گفتند: « استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی»؛ همه این‌ها در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کردند و پای جمهوری اسلامی ایستادند.

این کارشناس مسائل سیاسی، یادآور شد: امروز دو قطبی شدن دودش به چشم مردم و نظام می‌رود و لذا سود این دو قطبی‌سازی‌ها به نفع دشمنانی است که برای لطمه به انقلاب، سر از پا نمی‌شناسند.

اصحاب رسانه رزمندگان خط مقدم جبهه تبیین هستند/ دو قطبی‌سازی‌ها به نفع دشمن و لطمه به نظام است

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + 17 =