کد خبر : 310275
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
-

استاندار مازندران به منطقه پشتکوه چهاردانگه ساری سفر کرد

استاندار مازندران به منطقه پشتکوه چهاردانگه ساری سفر کرد

همزمان با سالروز تاریخی سفر مقام معظم رهبری به روستای اروست؛ استاندار مازندران به منطقه پشتکوه چهاردانگه ساری سفر کرد.

به گزارش عصرقائم، سید محمود حسینی پور،استاندار مازندران در ادامه ی سفر های شهرستانی با استقبال نوبخت،فرماندار و حجت الاسلام موسوی امام جمعه کیاسر و جمعی از مسئولین شهرستانی وارد کیاسر شد.

همزمان با سالروز تاریخی سفر مقام معظم رهبری به روستای اروست چهادانگه ساری؛مقام عالی دولت در مازندران در سفر شهرستانی خود با همراهی ۶۰ تن از مدیران اجرایی، امروز ۲۴مهرماه وارد کیاسر شد.

حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهیدان والامقام، دیدار با امام جمعه کیاسر و حضور در جمع اقشار مردم، خانواده شهدا و نخبگان، شرکت در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، بررسی نظام مسائل منطقه و جلسه شورای اداری در روستای اروست بخشی از برنامه های سفر یک روزه استاندار مازندران و تیم همراه به بخش چهاردانگه در روز یکشنبه ۲۴ مهرماه می باشد.

استاندار مازندران در بدو ورود به بخش چهاردانگه ساری با حضور در گلزار شهدای کیاسر با همراهی مسئولان استانی و شهرستانی،ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا؛ با آرمان های امام شهیدان و شهیدان والامقام تجدید میثاق کرد.

در این سفر همچنین مدیران با حضور در روستاهای این منطقه، مسائل و مشکلات این روستاها را برای جمع بندی و اتخاذ تصمیم احصاء و ارایه می کنند..

استاندار مازندران به منطقه پشتکوه چهاردانگه ساری سفر کرد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − 6 =