کد خبر : 310222
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
-

ساکی: ناپولی می‌تواند شگفتی‌ساز این فصل اروپا باشد

ساکی: ناپولی می‌تواند شگفتی‌ساز این فصل اروپا باشد

سرمربی پیشین میلان و تیم ملی ایتالیا سبک بازی ناپولی تحت هدایت لوچیانو اسپالتی را تحسین کرد و در مورد عملکرد آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا اظهار نظر کرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از فوتبال ایتالیا، ناپولی در رقابت‌های این فصل عملکرد خوبی داشته است و همه ۴ دیدار اول خود در لیگ قهرمانان از جمله دیدار با لیورپول را با برد به پایان رسانده و در لیگ ایتالیا نیز صدرنشین است.

“پارتنوپی‌ها” پس از پیروزی ۴ بر ۲ مقابل آژاکس صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها قطعی کرده‌اند.

ساکی در گفت‌وگو با گاتزتا دلو اسپورت، ابتدا در مورد سبک ناپولی در این فصل و نحوه بازی آن‌ها صحبت کرد و گفت: ناپولی فوتبال مدرن بازی می‌کند. آن‌ها یازده نفره حمله می‌کنند و یازده نفره هم دفاع می‌کنند. گاهی اوقات به نظر می‌رسد که آن‌ها می‌توانند با چشمان بسته در زمین همدیگر را پیدا کنند. همکاری خیلی خوبی در تیم وجود دارد و بازیکنان به خوبی از هم حمایت می‌کنند. ما این شرایط تیمی را در تیم‌های دیگر نمی‌بینیم.

سرمربی پیشین این تیم سپس پیش‌بینی کرد که ناپولی در این فصل در لیگ قهرمانان اروپا تا کجا می‌تواند پیش برود. او در این زمینه گفت: من واقعاً امیدوارم که آن‌ها همین شرایط را حفظ و مدیریت کنند. اگر همه فروتن بمانند و از دویدن دست برندارند، فکر می‌کنم می‌توانند شگفتی ساز این فصل لیگ قهرمانان باشند. چه کسی می‌داند، شاید حتی آن‌ها به نیمه نهایی برسند. در هر صورت امسال تا الان نمره تیم اسپالتی ۱۰ از ۱۰ است.

ناپولی هنوز در رقابت‌های این فصل شکست نخورده است. بازی بعدی آن‌ها روز یک‌شنبه برابر بولونیا است و در ادامه به پایتخت ایتالیا می‌روند تا به مصاف رم بروند.

ساکی: ناپولی می‌تواند شگفتی‌ساز این فصل اروپا باشد

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × یک =