کد خبر : 310065
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۱۵
-

دانشجویان؛ متولی قداست و شأن محیط علمی و دانشگاهی

دانشجویان؛ متولی قداست و شأن محیط علمی و دانشگاهی

رئیس دانشگاه پیام نور، دانشجویان را مهم‌ترین و ارزشمندترین سرمایه‌های کشور و متولی قداست و شأن محیط علمی و دانشگاهی دانست و بر لزوم هوشیاری آنها در شرایط حساس کنونی تاکید کرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر ابراهیم تقی زاده، در پیامی تأکید کرد: دانشگاه محل علم‌آموزی، دانش‌افزایی، مباحث عالمانه است و دانشجویان باید بدانند که هرگز دشمنان و انقلاب نگران کشور و مردم نبوده‌اند و از همین جهت نیز به دنبال تفرقه افکنی و سلب آرامش و پیشرفت از کشور ایران هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور، تضارب آرا و افکار را لازمه پیشرفت جامعه دانسته و آورده است: گفت وگوهای علمی، رایزنی فکری، مباحثه، نقد و نظر و… در پالایش و رشد اندیشه سهمی به سزا دارد و دانشجویان می‌توانند با شرکت در کرسی‌های آزاداندیشی و نظریه‌پردازی در دانشگاه ها، نظرات و انتقادات و ایده های خود را مطرح و پیرامون آن بحث و تبادل نظر کنند.

دکتر تقی زاده در این پیام، دانشگاه پیام نور را به لحاظ گفتمان انقلابی، سالم و منطبق با آرمان‌های نظام ارزیابی کرد و گفت: دانشجویان این دانشگاه افرادی مومن، معتقد و پابیند به اصول اخلاقی، مبانی فکری و عملی نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی ابراز امیدواری کرد: دانشجویان به عنوان آینده‌سازان میهن اسلامی با بصیرت بیشتر، هوشیارانه شرایط کنونی و مواضع دشمنان را ارزیابی کرده و از حافظان کیان و آرمان‌های انقلاب، شهدای دانشجو و دانش‌آموز و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

دانشجویان؛ متولی قداست و شأن محیط علمی و دانشگاهی/لزوم هوشیاری دانشجویان در برابر مواضع دشمنان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 1 =