کد خبر : 309539
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
-

اغتشاشات اخیر جنگ عظیم رسانه‌ای بوده است

اغتشاشات اخیر جنگ عظیم رسانه‌ای بوده است

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه اغتشاشات اخیر جنگ عظیم رسانه‌ای بوده است، گفت: مهم‌ترین هدف دشمن را ضربه زدن به اسلام و انقلاب است.

به گزارش عصرقائم، سردار سیاوش مسلمی در یادواره ۴۰۰روحانی شهید استان مازندران و یادبود مرحوم طاهری که در سالن اجتماعات غدیر سپاه کربلا برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (علیه السلام)  با اشاره به اینکه باید جهاد تبیین را جدی گرفت، گفت: باید با جهاد تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی درمدارس گفته شود.

سردار مسلمی با تصریح براینکه  منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است، افزود: هرکدام از ما باید سهم خود در بحث جهاد تبیین ادا کنیم.

فرمانده سپاه کربلا د رادامه به اغتشاشات اخیر هم اشاره کرد و گفت: دشمن برای کشاندن آشوب به مدارس و جلب همراهی قشر دانش آموز برای اغتشاش در تلاش است.

سردار مسلمی بااشاره به شبهه افکنی دشمن در مدارس تصریح کرد: متاسفانه به دلیل فضای مجازی بی در و پیکر، دشمن تمام تلاش خود را در جهت  دین گریزی نوجوانان و جوانان بکار گرفته است.

فرمانده سپاه کربلا مهم‌ترین هدف دشمن را ضربه زدن به اسلام و انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: دشمن جایگاه زن را می‌زند چرا که نمی‌خواهد مخالفانش در دامن زن مسلمان تربیت شوند.

مسلمی با بیان اینکه اغتشاشات اخیر جنگ عظیم رسانه‌ای بوده است، خاطرنشان کرد:  دشمن تلاش می‌کند تا دانش آموزان کشور که آینده سازان انقلاب اسلامی هستند  را بی دین کند برای همین باید بیش از گذشته به تربیت نوجوان و جوان در مدارس و دانشگاه توجه کرد.

اغتشاشات اخیر جنگ عظیم رسانه‌ای بوده است/شبهه‌افکنی دشمن در مدارس
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 3 =