کد خبر : 309433
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
-

هیچ کلاسی در شهرستان نور بدون معلم نیست

هیچ کلاسی در شهرستان نور بدون معلم نیست

سرپرست آموزش و پرورش نور با اشاره به اینکه هیچ کلاسی بدون معلم نیست گفت: برای تعمیر، نوسازی و تجهیز مدارس در شهر نور، رویان و ایزدشهر مبلغ ۲۰ میلیارد ریال هزینه شد.

به گزارش عصرقائم، حسن ولی پور در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز سال تحصیلی اظهارکرد: هدف و رسالت آموزش و پرورش تمدن نوین اسلامی است و این دیدگاه اساسی ما در حوزه آموزش و پرورش است که خود را ملزم می‌دانیم در این راه حرکت کنیم.

وی با اشاره به وضعیت آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید افزود: آموزش و پرورش نور ۱۰۰ واحد آموزشی و ۶۲۹ کلاس درسی دارد که در مجموع ۹۰۲ پرسنل در حوزه مختلف مشغول به کار هستند.

سرپرست آموزش و پرورش نور خاطرنشان‌کرد: امسال تعداد دانش آموزان سال تحصیلی جدید ۱۳هزار و۲۴۷ نفر است که یک هزار و ۱۱۹دانش آموز در کلاس اول ابتدایی مشغول تحصیل شدند که رقم قابل توجهی است.

این مسئول با اشاره به اینکه هیچ کلاسی بدون معلم نیست بیان کرد: برای تعمیر، نوسازی و تجهیز مدارس در شهر نور، رویان و ایزدشهر مبلغ ۲۰ میلیارد ریال هزینه شد.

ولی پور تأکیدکرد: انگیزه و استعداد دانش آموزان برای هدایت تحصیلی بسیار مهم است و نقش مشاوران متخصص و با تجربه در کنار معدل و آزمون برای هدایت تحصیلی دانش آموزان بسیار تاثیرگذار است.

وی گفت: با توجه به اینکه تعداد زیادی از خانواده‌ها به نوعی با آموزش و پرورش ارتباط هستند خبرنگاران می تواند اطلاع رسانی و پیشگیری موضوعات مختلف در این راستا تاثیرگذار باشند.

سرپرست آموزش و پرورش نور افزود: مشاوران متخصص و با تجربه در مدارس در خصوص رابطه بین دانش‌آموزان، خانواده‌ها و مدرسه می‌تواند در رفع بسیاری از مشکلات تاثیرگذار باشد که باید این حوزه مهم با جدیت بیشتری پیگیری شود.

هیچ کلاسی در شهرستان نور بدون معلم نیست
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × چهار =