کد خبر : 309417
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
-

اتمام ساخت ۴۰ خانه محروم تا پایان امسال

اتمام ساخت ۴۰ خانه محروم تا پایان امسال

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل گفت: تا پایان امسال حدود ۴۰ پروژه خانه محروم تحول داده می شود.

به گزارش عصرقائم، عابدین داغمه‌چی در مراسم توزیع بسته های معیشتی اظهار کرد: در طرح کمک مومنانه با کمک بسبج سازندگی  هزار بسته معیشتی تهیه و به نیازمندان اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه مجموع ارزش کمک مومنانه یک میلیارد تومان است، عنوان کرد: با توجه به صحبت های مقام معظم رهبری هر فصل هزار بسته کمک مومنانه بین نیازمندان و کسانی که در کرونا دچار مشکل مالی شدند توزیع می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل ادامه داد: کمک های مومنانه در  جامعه جا افتاده است و مردم  کمک های زیادی می کنند، در ایام محرم و صفر هم بخشی از نذری ها به کمک مومنانه اختصاص داده شد.

وی تصریح کرد: درهر فصل هزار بسته به صورت متمرکز در شهرستان ها توزیع می شود و علاوه بر این در هر حوزه و پایگاهها ماههانه این بسته ها را توزیع می شود و ادامه خواهد داشت.

داغمه‌چی از آماده سازی ۴۰ خانه محروم تا پایان سال خبر داد و اظهار کرد: حدود ۱۰خانه محروم اماده شده است و برای هر خانه ۲۵۰ میلیون هزینه انجام شد، که صد میلیون تومن از طریق کمیته امداد و بنیاد مسکن و ۱۵۰ میلیون تومان از طریق بسیج سازندگی سپاه و خیرین پرداخته شد و تا پایان سال حدود ۴۰ پروژه خانه محروم تحول داده می‌شود.

اتمام ساخت ۴۰ خانه محروم تا پایان امسال/هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 2 =