کد خبر : 309353
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
-

قطعی اینترنت در مازندران مقطعی است

قطعی اینترنت در مازندران مقطعی است

استاندار مازندران گفت: در راستای مدیریت وضعیت موجود، قدری از سرعت اینترنت کم شده است که در آینده‌ای نزدیک به روال عادی خود باز خواهد گشت.

به گزارش عصرقائم، سیدمحمود حسینی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص آخرین تصمیمات در مورد بازگشت روال عادی استفاده کاربران از اینترنت و شبکه‌های مجازی، اظهار کرد: وضعیت حال حاضر به دلیل ان است که  دشمنان ما از این بستر سوءاستفاده کردند و آشوب‌هایی که در داخل کشور دنبال می‌کنند، میدان اصلی آن بستر اینترنت است.

وی افزود: به همین دلیل، در راستای امنیت مردم و حفظ جان و مال مردم، ما موظف هستیم که از مردم در مقابل بخشی از اغتشاشگرانی که طی روزهای گذشته دیدید که چه میزان اموال عمومی را تخریب کردند، محافظت کنیم.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: لذا فعلا به دلیل اینکه ما هنوز از بستر اینترنت به عنوان یک بهره‌بردار در حال استفاده هستیم و کلید اصلی اینترنت در دستان کشورهایی است که به انحای گوناگون در آشوب‌های اخیر دخیل هستند؛ در راستای مدیریت وضعیت موجود، قدری از سرعت اینترنت کم شده است که در آینده‌ای نزدیک به روال عادی خود باز خواهد گشت.

حسینی‌پور در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ما در خصوص آخرین وضعیت اسکله‌های گردشگری در مازندران، اعلام کرد: در حال پیگیری این موضوع هستیم و یک مجوزهایی در گذشته صادر شد که بعد از آن، مجددا مکاتباتی انجام شد که منجر به عدم پذیرش مجوزها از سوی برخی از دستگاه‌ها شد.

وی تاکید کرد: صدور مجوزها برای احداث اسکله‌های گردشگری مورد اعتراض برخی از دستگاه‌ها شد که ما اکنون، در حال پیگیری آن و مرتفع ساختن موانع هستیم.

استاندار مازندران، تصریح کرد: در صدد هستیم تا برای هر شهرستان حداقل یک اسکله را جهت تردد کشتی‌های دریایی مسافربری که در آینده‌ای نزدیک محقق شد، احداث کنیم.

وی اذعان کرد: امیدوار هستیم که با رفع موانع موجود تا قبل از پایان امسال در دو نقطه از استان شاهد راه‌اندازی اسکله‌های گردشگری باشیم.

قطعی اینترنت در مازندران مقطعی است/موظف هستیم از مردم مقابل آشوبگران محافظت کنیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 6 =