کد خبر : 309156
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
-

پنجمین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی برگزار شد

پنجمین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی برگزار شد

پنجمین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی، یادواره شهید محمد الدره امروز در سالن خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس با تاکید بر شبکه‌سازی علیه رژیم صهیونیستی برگزار شد.

به گزارش عصرقائم، پنجمین اجلاس بین المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی یادواره شهید محمد الدره با حضور میهمانان خارجی از کشورهای مختلف، خالد القدومی نماینده حماس درتهران، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین و شخصیت های سیاسی و فرهنگی و فعالان حوزه فلسطین و مقاومت برگزار شد.

حسین رویوران از کارشناسان حوزه فلسطین با ارائه جمع‌بندی گزارش کمیته‌های تخصصی این اجلاس تاکید کرد: در آخرین انتخاباتی که برگزار شد مردم به مقاومت رای دادند در واقع جامعه فلسطین باورش این است که تنها راه، مقاومت است.

وی تصریح کرد: همچنین موضوع شبکه‌ سازی و همکاری بین سازمان‌های مردم نهاد در جهان اسلام و سایر کشورها نیز مطرح شد تا از این طریق عرصه بر رژیم کودک‌ کش تنگ‌تر گردد.

همچنین مهدی شکیبایی از کارشناسان حوزه فلسطین نیز با ارائه توضیحاتی در خصوص نشست کمیته‌های تخصصی این اجلاس اظهار داشت: مساله تحریم رژیم صهیونیستی از مهم‌ترین موضوعات مورد گفت‌وگو بود و در این راستا قوانین پیشتازانه جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با رژیم صهیونیستی نیز مورد توجه قرار گرفت.

وی بیان کرد: کارشناسان حاضر در کمیته تخصصی تاکید کردند که سلاح تحریم و مقاومت دو لبه یک قیچی هستند که از این طریق می‌توان رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار داد.

پنجمین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی برگزار شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + 9 =