کد خبر : 309202
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵
-

مطهری: از بازی با استقلال درس گرفتیم

مطهری: از بازی با استقلال درس گرفتیم

سرمربی نساجی می‌گوید تیمش از بازی مقابل استقلال درس گرفت و توانست مقابل نفت مسجد سلیمان به پیروزی برسد.

به گزارش عصرقائم، حمید مطهری، سرمربی نساجی مازندران پس از پیروزی ۴ بر صفر تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: این برد را به هواداران خوب نساجی و مردم خوب مازندران تقدیم می‌کنم. همیشه به بازیکنان گفتم به عشق هواداران به زمین بروید چون آن‌ها همیشه از تیم حمایت کردند و دوست داشتم صحبت‌هایم را اینچنین شروع کنم. ما پس از شکست مقابل استقلال، درس‌های زیادی از آن بازی گرفتیم و سعی کردیم در تعطیلات نقاط ضعف خود را پوشش دهیم و موفق شدیم جواب تمرینات و زحمات خود را بگیریم. ما زود کار خود را نسبت به تیم‌های دیگر شروع کردیم و توانستیم یک فوتبال خوب و هوشمندانه‌ای ارائه دهیم. می‌دانستیم در بازی چه می‌خواهیم. حریف تیم خوب و قابل احترامی بود و می‌خواست فوتبال بازی کند. در انتقال و ضربات ایستگاهی کار کردیم و نتیجه گرفتیم. در برخی از دقایق بازی، بازیکنان سهل‌انگاری کردند و باید از این بازی هم درس بگیریم تا یک تیم خوب و موفق باشیم.

او ادامه داد: همیشه به کار تیمی اعتقاد داشتیم و در این بازی، یک تیم بودیم و به بازیکنان هم خسته نباشید می‌گویم.

مطهری درباره عملکرد داوریت و تقابل تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر گفت: من گلایه‌ای از داوری نکردم. یکی از خبرنگاران از من سوال کردند. داور بازی، یکی از داوران الیت معرفی شده است. من اینقدر حرفه‌ای نگاه می‌کنم، تمرکزی روی مسائل دیگر ندارم. من بعد از بازی مقابل استقلال هم من از داور تعریف کردم. امروز هم که بردیم، همین روند را ادامه می‌دهم. اعتبار داوری از همه چیز مهم است. ما باید خود را برای بازی مقابل ذوب‌آهن آماده کنیم و می‌دانیم بازی سختی داریم و باید باهوش باشیم تا سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. ما در قائمشهر می‌مانیم و سعی می‌کنیم خودمان را به سرعت ریکاوری کنیم تا خود را برای این بازی آماده کنیم.

سرمربی نساجی درباره عملکرد مهاجمان تیمش گفت: کریم اسلامی یک آسیب‌دیدگی از ناحیه کشاله ران داشت. تیم پزشکی برای مداوای این بازیکن خیلی زحمت کشید و کریم هم تلاش کرد تا به این بازی برسد. اگر بازیکنان از موقعیت‌های خود استفاده نکردند، مسئولیتش با من است. من باید وقت بگذارم تا این مسائل را برطرف کنیم. مهاجمان تیم خواسته‌های من را به نحو احسن انجام داد و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

او درباره کیفیت زمین بازی گفت: با توجه به این که قبلا زمین استادیوم، چمن مصنوعی بوده است، این زمین را ما روی چشمان‌مان می‌گذاریم. کیفیت زمین‌مان خوب است و می‌توانست بهتر هم شود. من از تمام عوامل و دست‌اندرکاران زمین تشکر می‌کنم. من آدم ایده‌آل‌گرایی هستم و زمین می‌تواند بهتر شود.

مطهری درباره رشد فوتبال قائمشهر و حضور جوانان در تیم نساجی گفت: من تمام این بچه‌ها را رصد کردم. من محمد عباسی و دیگران را تا به حال ندیده بودم اما آدم و آن‌ها را بررسی کردم. این بچه‌ها، جوان هستند و باید فضای حرفه‌ای را تجربه کنند و کنار بزرگ‌ترهای تیم حضور داشته باشند. ما بازیکنان باتجربه‌ای داریم که جام‌جهانی را تجربه کردند.  من از آن‌ها راضی هستم و نباید روی آن‌ها خیلی عجله کنیم چون اگر در فرصت مناسب به آن‌ها بازی ندهیم، سوخت می‌شوند. حواسم به همه آن‌ها هست و می‌دانم دارم چه کاری انجام می‌دهم. وظیفه من است که این بازیکنان را در مسیر درست قرار بدهم. سر فرصت به همه آن‌ها بازی خواهد رسید و باید از این فرصت استفاده شود. از بازیکنانم تشکر می‌کنم و آن‌ها با جان و دل بازی کردند. علیرضا حقیقی ابرویش شکافت اما با همه وجودش بازی کرد. همه بازیکنان من یکدل جنگیدند و به همه آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.  از مجموعه باشگاه نساجی به خاطر اقدامات‌شان تشکر می‌کنم.

مطهری: از بازی با استقلال درس گرفتیم/ به جوانانم بازی می‌دهم

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − 8 =