کد خبر : 309081
تاریخ انتشار : جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
-

مرگ چهار تن در دو تصادف در محورهای دو استان

مرگ چهار تن در دو تصادف در محورهای دو استان

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از جانباختن چهار تن در پی وقوع دو تصادف خبر داد.

به گزارش عصرقائم، مرتضی مرادی پور در گفت و گو ، در این باره اظهار کرد: ساعت ١۵ دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه تصادف بین دو دستگاه خودرو سواری در یکی از محور های استان ایلام به سامانه فوریت های ١١٢ جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از اعلام امدادگران جمعیت هلال احمر به محل حادثه واقعا در ایلام، چرداول، شباب، کیلومتر ١۶ محور شباب به حمیل در محدوده تنگه قیر اعزام شدند و پس از حضور در محل مشاهده کردند که دو دستگاه خودرو سواری پراید و تیبا با یکدیگر برخورد کرده و در این تصادف پنج نفر دچار حادثه شدند.

وی افزود: امدادگران بلافاصله اقدامات لازم را آغاز کردند تا به شرایط حادثه دیدگان رسیدگی کنند. متاسفانه در این حادثه دو تن جان خود را از دست دادند.

مرادی پور با اشاره به وقوع حادثه دیگری در استان زنجان نیز گفت: ساعت ٩:٢٣ روز جاری یک مورد تصادف بین یک دستگاه پراید و یک دستگاه کامیون به امدادگران جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: محل حادثه واقع در استان زنجان، کیلومتر ١١٠ آزادراه زنجان-قزوین بود.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: این تصادف چهار نفر حادثه دیده داشت که متاسفانه دو نفر طی آن جان خود را از دست دادند.

مرگ چهار تن در  دو تصادف در محورهای دو استان
عکس: آرشیو

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + شش =