کد خبر : 308998
تاریخ انتشار : جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
-

ایران با ترکیب مقابل سنگال در جام جهانی به مشکل می‌خورد

ایران با ترکیب مقابل سنگال در جام جهانی به مشکل می‌خورد

یک پیشکسوت فوتبال می‌گوید ایران در جام جهانی ممکن است به مشکل بخورد چون سنگالی‌ها راحت از خط هافبک و خط دفاعی ایران رد می‌شدند و این ممکن است در جام جهانی برای تیم کی‌روش خطرساز شود.

به گزارش عصرقائم، رسول کربکندی در گفت‌وگو ، درباره تساوی ایران مقابل سنگال اظهار کرد: ایرادات خیلی زیادی در تیم دیدم. این بازی به کی‌روش کمک می‌کند که معایب تیمش را ببیند. بازیکنان سنگال به راحتی از هافبک‌ها و مدافعان ما عبور می‌کردند و چند موقعیت به آن‌ها دادیم و دو سه گل هم نخوردیم. اگر سنگال بازیکن شوت زن داشت، موقعیت‌های بهتری خلق می‌کردند. آن‌ها روی ارسال و شوت ضعیف کار می‌کردند اما به راحتی از بازیکنان ما رد می‌شدند.

او ادامه داد: البته کی‌روش ترکیب ثابت خودش را پیدا نکرده و در حال پیدا کردن بازیکنانش بود. به نظرم این بازی بسیار به او کمک کرد. ساختار دفاعی گذشته را در این تیم ندیدم و در نیمه دوم هم وقتی تیم جلو می‌آمد به راحتی به حریف موقعیت ضد حمله می‌دادیم. این اشکالات در تیم ملی دیده شد و باتوجه به این که بازی تدارکاتی نداریم، نمی‌دانم چگونه این معایب را برطرف کرد. کی‌روش باید برنامه‌ای بیندیشد که مشکلات را برطرف کند.

این پیشکسوت فوتبال اضافه کرد: در جام جهانی باید در هر دو نیمه کارهای دفاعی را خوب انجام دهیم و باتوجه به ویژگی‌های بازیکنان هجومی‌مان، از فرصت‌های‌مان استفاده کنیم. اگر فشردگی دفاعی را نداشته باشیم، به حریف فرصت می‌دهیم. کی‌روش گل نخوردن را در اولویت دارد و این برای جام جهانی بسیار ایده خوبی است.

او در رابطه با عملکرد بازیکنان تیم ملی گفت: روز خوب حاج صفی را دیدیم و از سمت خودش خوب حرکت می‌کرد و پاس گل هم داد. البته تفاوت دیدگاه بین اسکوچیچ و کی‌روش وجود داشت و ترکیب‌ها احتمالا متفاوت است اما چیزی که مرا نگران می‌کند، کارهای دفاعی است و ممکن است در این رابطه ضربه بخوریم.

کربکندی درباره خط حمله تیم ملی عنوان کرد: بهتر است سردار آزمون و طارمی به‌هم نزدیک باشند. می‌توانند با کارهای ترکیبی در کنار هم نتیجه بگیرند و خطرسازتر عمل کنند. البته با این بازی که مقابل سنگال دیدم باید در کل بگویم در جام جهانی به مشکل می‌خوریم چون تیم حریف خیلی راحت از از خط هافبک و خط دفاعی ما رد می‌شد.

ایران با ترکیب مقابل سنگال در جام جهانی به مشکل می‌خورد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + دوازده =