کد خبر : 308767
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
-

دوستداران امام حسین(ع) در مسیر انقلاب و زیر چتر رهبری باشند

دوستداران امام حسین(ع) در مسیر انقلاب و زیر چتر رهبری باشند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: دوستداران امام حسین (ع) امروز باید در مسیر انقلاب و زیر چتر فرامین مقام معظم رهبری باشند، باید از روح معنویت امام حسین (ع) بهره بگیریم مقید به نماز اول وقت و حجاب باشیم؛ این معنویت است که ما را از انحرافات باز میدارد.

به گزارش عصرقائم، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در جمع عزاداران اربعین در آستانه امامزاده عباس (ع) ساری، ضمن تسلیت ایام اربعین، اظهار کرد: روز اربعین است چه از نزدیک چه از دور، بعد دیگر اربعین بعد همایشی است، ارادتمندان به اهل بیت (ع) همایش عظیمی را چه در سرزمین کربلا با حضور ۲۰ میلیون جمعیت از ملیت‌های مختلف و چه جای جای مختلف جهان به‌خصوص ایران به نمایش می‌گذارند.

وی افزود: امروز در شهرهای مختلف استان مردم داغدار مازندران همایش عظیم اربعین را برپا کردند، همچون عزاداری در امامزاده عباس (ع) مرکز استان که برگزار شد، اگر فضا مساعد بود و مکان گنجایش داشت امروز میدید که مردم ارادتمند عزادار چه اجتماع بزرگی را به نمایش می‌گذاشتند.

محمدی لائینی خاطرنشان کرد: گرچه ما به ظاهر جاماندگان همایش اربعین کربلا هستیم اما دل‌های خودمان را روانه آن سرزمین کرده ایم، امروز در چنین تاریخی در اول اربعین سرزمین کربلا چند حادثه رقم خورد، اول زیارت دو نفره و دوم کاروان ابی عبدالله برای اقامه عزاداری و سوم مصیبت تدفین پیکرهای پاک شهدای کربلا اتفاق افتاد که امروز جمعیت عظیمی خودشان را به کربلا می‌رسانند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه سر بریده مطهر سیدالشهدا (ع) چهل روز شهر به شهر و دیار به دیار روی نیزه گشته و مورد تمسخر مردم بی معرفت قرار گرفت، ضمن تسلیت این مصیبت عظیم، گفت: از خدا میخواهیم که ما را در مسیر شهادت و عزت قرار دهد امروز انقلاب اسلامی انقلاب امام حسین (ع) است.

وی تاکید کرد: دوستداران امام حسین (ع) امروز باید در مسیر انقلاب و زیر چتر فرامین مقام معظم رهبری باشند، باید از روح معنویت امام حسین (ع) بهره بگیریم مقید به نماز اول وقت و حجاب باشیم؛ این معنویت است که ما از انحرافات باز می دارد.

 

دوستداران امام حسین(ع) در مسیر انقلاب و زیر چتر رهبری باشند

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + یازده =