کد خبر : 308808
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
-

یونس امامی به مدال برنز جهان رسید

یونس امامی به مدال برنز جهان رسید

نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد ایران با برتری مقابل حریفی از هند به مدال برنز جهان رسید.

به گزارش عصرقائم، در ادامه رقابت‌های روز دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد صربستان، یونس امامی نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز جهان ۲۰۱۹ در دیدار رده‌بندی مقابل جاگلان از هند به روی تشک رفت و در پایان با ارائه عملکردی بسیار خوب با نتیجه ۶ بر صفر پیروز شد و به مدال برنز جهان رسید.

امامی پیش از این در دور مقدماتی این وزن که روز گذشته(جمعه) برگزار شد، در دور نخست استراحت کرد، سپس مقابل انریکه پرز کاستیلانوس از گواتمالا در مدت زمان یک دقیقه با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید. وی در ادامه برابر آیمار آندروسه از استونی در همان تایم نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. امامی سپس در یک مبارزه حساس ۸ بر ۴ از سد توران بایراموف دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال ۲۰۱۹ جهان از آذربایجان عبور کرد و به نیمه نهایی راه یافت اما در این مرحله مقابل کایل دیک دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک از آمریکا به میدان رفت و در پایان در حالیکه با نمایشی بسیار خوب با نتیجه ۲ بر صفر پیش بود در تایم دوم ۲ امتیاز از دست داد و با نتیجه ۲ بر ۲ به دلیل داشتن اخطار شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

در ادامه رقابت‌های ۳ وزن دوم، کامران قاسمپور دارنده مدال طلای جهان تا دقایقی دیگر در فینال مقابل جی دن کاکس دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک از آمریکا به روی تشک می‌رود.

علیرضا سرلک دیگر نماینده ایران در ۳ وزن دوم این رقابت‌ها بود که روز گذشته(جمعه) در دور نخست وزن ۵۷ کیلوگرم با نمایشی ضعیف برابر وانهائو زو از چین ۶ بر ۲ شکست خورد و با توجه به شکست ۸ بر ۲ این کشتی گیر چینی در نیمه نهایی مقابل توماس گیلمان دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک از آمریکا، سرلک نیز از دور رقابت‌ها حذف شد.

تاکنون محمد نخودی در ۷۹ و حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم صاحب مدال نقره شده‌اند و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیده است.

امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم طبق اعلام کادر فنی تیم ملی سر وزن نرسید و علیرضا سرلک در وزن ۵۷ کیلوگرم نیز از دور رقابت ها کنار رفته است.

فردا شب(یکشنبه) نیز رضا اطری در ۶۱ و رحمان عموزاد خلیلی در وزن ۶۵ کیلوگرم برای کسب مدال طلای جهان به مصاف رقبای خود می‌روند و محمدحسین محمدیان نیز در وزن ۹۷ کیلوگرم برای کسب مدال برنز جهان به روی تشک خواهد رفت.

یونس امامی به مدال برنز جهان رسید

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 12 =