کد خبر : 308782
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
-

ایران قهرمان شطرنج دانشجویان جهان شد

ایران قهرمان شطرنج دانشجویان جهان شد

رقابت‌های قهرمانی شطرنج دانشجویان جهان با قهرمانی تیم ایران و کسب مدال طلای آرش داغلی به پایان رسید.

به گزارش عصرقائم، تیم ملی شطرنج دانشجویان ایران در آخرین دور مسابقات شطرنج دانشجویان جهان، ۱.۵ امتیاز ارزشمند کسب کرد و با ۱۹ امتیاز قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد و تیم‌های لهستان با ۱۸.۵ و آلمان با ۱۷ امتیاز دوم و سوم شدند.

در دور نهم و پایانی آرش داغلی با مهدی غلامی مساوی شد و به این ترتیب آرش داغلی با ۷ امتیاز قهرمان بخش پسران و صاحب مدال طلا شد. مهدی غلامی هم با ۶.۵ امتیاز و هم امتیاز با نفر سوم به مقام چهارم رسید.

مبینا علی نسب هم با استاد بزرگ بانوان لهستان مساوی کرد و ۵.۵ امتیازی شد. ژینا پاک طینت هم بازیکن فرانسوی را برد و ۵ امتیازی شد و طناز ازلی هم با تساوی در برابر بازیکن مجارستانی با ۴.۵ امتیاز به کار خود پایان داد.

مهدی غلامی اوریمی، آرش داغلی، مبینا علی نسب، طناز ازلی و ژینا پاک طینت ورزشکاران به عنوان بازیکنان تیم ملی دانشجویان ایران در این مسابقات شرکت کرده بودند.

گفتنی است تیم ایران، همچنین توانست در این دوره از مسابقات نایب قهرمان بخش بلیتس(برق آسا) رقابت‌های شطرنج دانشجویان جهان شود.

مسابقات شطرنج قهرمانی شطرنج دانشجویان جهان ۲۱ تا ۲۷ شهریور در آنتورپ بلژیک برگزار شد و شادی پریدر به عنوان سرمربی، رضا قاسم نژاد به عنوان سرپرست و محمد ابراهیم‌زاده به عنوان مربی این تیم را همراهی کردند.

ایران قهرمان شطرنج دانشجویان جهان شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + بیست =