کد خبر : 308584
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
-

حسین زهی: بلیط قطار و هواپیما باید در بازه زمانی بلندتری عرضه شود

حسین زهی: بلیط قطار و هواپیما باید در بازه زمانی بلندتری عرضه شود

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: افزایش بازه زمانی پیش فروش بلیط قطار و هواپیما کمک می کند تا انگیزه در گردشگران داخلی و خارجی برای سفر افزایش یافته و امکان برنامه ریزی مناسب برای مسافران مهیا گردد.

به گزارش عصرقائم، اسماعیل حسین زهی در گفت وگو ، با اشاره به ضرورت افزایش بازه زمانی پیش فروش بلیط قطار و هواپیما، بیان کرد: تمام کشورهایی که در حوزه گردشگری عملکرد موفقیت آمیزی دارند  و پیشران هستند در وهله اول به ناوگان حمل و نقل به ویژه هواپیما و قطار توجه کرده اند. در این کشورها مردم و توریست ها این امکان را دارند برای سفر در بازه زمانی یک سال آینده برنامه ریزی کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: در کشور هایی که در زمینه گردشگری پیش رو هستند این امکان وجود دارد که مسافران بلیط قطار یا هواپیما یا هر وسیله نقلیه دیگری را در بازه بلند مدت پیش خرید کنند، اما متاسفانه در کشور ما این امکان وجود ندارد. در کشور ما بلیط ها را در یک بازه زمانی کوتاه با نرخی معین از سوی شرکت ها به فروش می رسد و از پیش فروش بلیط در بازه زمانی طولانی مدت خودداری می کنند.

حسین زهی: بلیط قطار و هواپیما باید در بازه زمانی بلندتری عرضه شود

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علت آن نیز این است که شرکت ها احتمال می دهند که شاید در چند ماه آینده باتوجه به شرایط بتوانند بلیط خود را گران‌تر به فروش برسانند. نیاز است که وزارت راه و شهرسازی به این موضوع ورود کرده و این امکان فراهم شود که مردم بتوانند بلیط خود را برای چندماه آینده پیش خرید کنند. از سوی دیگر این موضوع نقش موثری در جذب گردشگر و توسعه صنعت گردشگری نیز دارد. یک توریست یا گردشگر زمانی که بتواند برای سفر در ماه های آتی برنامه ریزی کند، قطعا انگیزه برای سفر در آن افزایش می یابد.

حسین زهی: بلیط قطار و هواپیما باید در بازه زمانی بلندتری عرضه شود

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =