کد خبر : 308475
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
-

کشف ۵۶ کیلو مواد مخدر در طرح عملیاتی ظفر

کشف ۵۶ کیلو مواد مخدر در طرح عملیاتی ظفر

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف ۵۶ کیلو و ۷۱۹ گرم مواد مخدر و دستگیری ۵ قاچاقچی موادمخدر در اجرای مرحله هفدهم طرح عملیاتی ظفر در ۵ شهرستان خبر داد.

به گزارش عصرقائم، سیدموسی حسینی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی سومین مرحله طرح عملیاتی ظفر با بکارگیری ۵۰ تیم عملیاتی و بطور همزمان در شهرستان های ساری، گلوگاه، سیمرغ، نوشهر و تنکابن به اجرا در آمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که این طرح در راستای مطالبات مردمی و در حوزه های مختلف ماموریتی پلیس طی ۲ روز گذشته به اجرا در آمد، افزود: در اجرای این طرح ۵ قاچاقچي و ۳۷ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و در مجموع ۵۶ کیلو و ۷۱۹ گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

حسینی از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: با دستگیری ۶۳سارق ۴ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی مجموعا به ارزشی بالغ بر ۸۲۱ میلیون ریال از مخفیگاه های این سارقان کشف شد.

این مسئول به کشف ۱۲ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در این طرح نیز اشاره کرد و اظهار داشت: ۶۳ خودرو و ۲۴ دستگاه موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این طرح توقیف شد.

وی همچنین از دستگیری ۱۴۹ متهم تحت تعقیب مرجع قضائی خبر داد و بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق ۱۳ هزار کیلوگرم چوب جنگلی و سایر کالاهای قاچاق مجموعا به ارزشی بالغ بر ۲۶میلیارد و ۷۲۲ میلیون ریال از قاچاقچیان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به دستگیری ۱۸ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در این شهرستان گفت: از این افراد ۲۱ قبضه انواع سلاح سرد کشف شد.
وی از ادامه این طرح در استان خبر داد و با اشاره به عزم قاطع پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست: برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند.

کشف 56 کیلو مواد مخدر در طرح عملیاتی ظفر
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + شانزده =