کد خبر : 308511
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
-

آغاز ارائه خدمات «پست یافته» در پایگاه‌های پستی در عراق

آغاز ارائه خدمات «پست یافته» در پایگاه‌های پستی در عراق

ارائه خدمات سرویس «پست یافته» در پایگاه‌های شرکت ملی پست در عراق آغاز شد.

به گزارش عصرقائم، محمدباقربومیان- دبیر ستاد اربعین شرکت ملی پست- از استقرار نیروهای «پست یافته» در پایگاه های پستی در عراق خبر داد و افزود: از امروز (۱۹ شهریور) فعالیت پایگاه‌های پستی در شهرهای نجف اشرف، کربلای معلی و مسیر راهپیمایی برای ارائه خدمات “پست یافته” به زائرین اربعین حسینی آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه خدمت پست یافته تا زمانی که مرزهای خروجی کشور باز بود، به زائرین در هنگام خروج توسط کارکنان شبکه پستی ارائه می شد، استقبال هموطنان از این خدمت پستی را بی نظیر خواند.

طبق اعلام شرکت پست، این شرکت در پنج پایگاه اصلی در شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی و ۹ پایگاه فرعی در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی آماده ارائه خدمات پست یافته با زائرین عتبات عالیات است.

نشانی پایگاه های «پست یافته ۴۰ » در راهپیمایی اربعین حسینی در کشور عراق بدین شرح است:

پایگاه حضرت امام علی علیه السلام: نجف اشرف. خیابان امام علی علیه السلام. حسینیه فاطمیه، پایگاه حضرت امام رضا علیه السلام: عمود ۲۸۸. موکب حضرت امام رضا علیه السلام،  پایگاه حضرت صاحب الزمان ارواحنافداه: عمود ۸۲۸. موکب حضرت صاحب الزمان ارواحنافداه،  پایگاه حضرت عباس علیه السلام: عمود ۱۱۲۰. موکب خدام الحسین علیه السلام و  پایگاه حضرت امام حسین علیه السلام: کربلا معلی. جسرالحسین علیه السلام، خیابان سمت راست، موکب باب المراد.

شرکت پست پیش از این اعلام کرده بود که پیش‌بینی یک نرم افزار به نام “پست یافته” انجام شده که این نرم افزار برای اسناد و مدارک مفقود شده در پنج منطقه در عراق با پایگاه‌هایی درنظر گرفته شده است. این اسناد تحویل و از طریق نرم‌افزار پست یافته به صاحبان تحویل داده می‌شود.

بر این اساس مقرر شد با توجه به ارائه خدمات پست یافته در مراسم راهپیمایی اربعین امسال در عراق، هر یک از هموطنان که مدارک هویتی شان در عراق مفقود شد، در صورت تحویل این مدارک به موکب‌های پستی، این امکان فراهم شده تا به کمک امکانات فنی نیروی انتظامی، این افراد بتوانند بدون هیچ مشکلی در هنگام بازگشت از مرز ایران وارد کشور شوند.

آغاز ارائه خدمات «پست یافته» در پایگاه‌های پستی در عراق
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − 7 =