کد خبر : 308400
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۱۰
-

نامه معرفی وزیر پیشنهادی کار به مجلس وصول شد

نامه معرفی وزیر پیشنهادی کار به مجلس وصول شد

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از وصول نامه معرفی گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کسب رأی اعتماد به مجلس خبر داد.

به گزارش عصرقائم، سیدنظام‌الدین موسوی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در نامه‌ای زاهدی‌وفا سرپرست فعلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به عنوان وزیر پیشنهادی برای تصدی امور این وزارتخانه به مجلس معرفی کرد.

وی افزود: در اولین جلسه علنی مجلس فرآیند امور برگزاری جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام خواهد شد.

دولت در روزهای گذشته در نامه‌ای محمدهادی زاهدی‌وفا سرپرست فعلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به عنوان وزیر پیشنهادی برای تصدی امور این وزارتخانه به مجلس معرفی کرد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس نیز عصر سه شنبه ۱۵ شهریور از وصول نامه معرفی گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کسب رأی اعتماد به مجلس خبر داد.

زاهدی وفا برنامه خود برای سکانداری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را ارائه کرده که در تصویری که در ادامه آمده سوابق و برنامه‌های وی آمده است:



گفتنی است براساس اعلام سخنگوی هیات رئیسه مجلس در اولین جلسه علنی پارلمان فرآیند امور برگزاری جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام خواهد شد.

طبق آیین‌نامه داخلی مجلس، پس از معرفی وزیر پیشنهادی و اعلام وصول آن در جلسه علنی مجلس، حداقل ۱۰ روز پس از اعلام وصول نامه وزیر معرفی شده، جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی در صحن مجلس برگزار می‌شود.

نامه معرفی وزیر پیشنهادی کار به مجلس وصول شد/زاهدی‌وفا چه برنامه‌ای دارد؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 1 =