کد خبر : 308344
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
-

کارشناسی داوری دیدار استقلال و پیکان

کارشناسی داوری دیدار استقلال و پیکان

نوید مظفری معتقد است یک پنالتی باید به سود استقلال در دیدار این تیم برابر پیکان گرفته می‌شد.

به گزارش عصرقائم، نوید مظفری، کارشناس داوری در گفت‌وگو ، در خصوص قضاوت موعود بنیادی‌فر در دیدار استقلال و پیکان اظهار کرد: به غیر از یک اشتباه تاثیرگذار، بنیادی‌فر قضاوت خوبی داشت اما به هر حال نمی‌توان از آن تصمیم غلط چشم‌پوشی کرد زیرا اعلام پنالتی به سود استقلال می‌توانست روند بازی را تغییر دهد.

وی ادامه داد: در همان اوایل نیمه نخست، داور خطایی را از بازیکن استقلال روی بازیکن پیکان گرفت که ساپینتو اعتراض زیادی کرد اما بنیادی‌فر با مدیریتی که داشت، با آرامش و البته اقتدار خاصی تذکر به موقعی را به او داد.

مظفری درباره صحنه‌های مشکوک نیمه دوم عنوان کرد: در دقیقه ۵۳، توپ به دست سامان فلاح خورد که داور باید برای استقلال اعلام پنالتی می‌کرد. ربطی ندارد که دست روی بدن بوده بلکه با دست به توپ ضربه وارد شده و بنیادی‌فر در این صحنه تصمیم اشتباهی گرفت. دقایقی بعد استقلال گلی را به ثمر رساند که داور آن را قبول نکرد؛ این تصمیم بنیادی‌فر درست بود زیرا هر چقدر هم که توپ حتی اندازه یک انگشت در اختیار دروازه‌بان باشد، هر گونه ضربه به توپ خطا است.

این کارشناس داوری در پایان اذعان کرد: تنها چند دقیقه بعد، سجاد شهباززاده در حال فرار به داخل محوطه جریمه بود که تعادلش را از دست داد و بازیکنان استقلال معتقد بودند بازیکن پیکان خطا کرده و باید اخراج شود اما این تصمیم داور هم صحیح بود و خطایی روی مهاجم استقلال صورت نگرفته بود.

کارشناسی داوری دیدار استقلال و پیکان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − سه =