کد خبر : 308326
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
-

حضور مورایس و تشویق وریا در آزادی

حضور مورایس و تشویق وریا در آزادی

سرمربی تیم فوتبال سپاهان برای تماشای دیدار استقلال و پیکان به استادیوم آزادی آمده بود.

به گزارش عصرقائم، در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر، ‌ دو تیم استقلال و پیکان به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کمتر از ۳۰ هزار نفر به استادیوم آزادی آمده بودند تا بازی محبوب‌ تیم‌شان را از نزدیک تماشا کنند. حدود ۱۰۰۰ صندلی نیز در این بازی برای بانوان در نظر گرفته شده بود و بانوان در طبقه دوم ورزشگاه حضور داشتند.

حضور مورایس و تشویق وریا در آزادی/ بانوان استقلالی با بلیت پشت در ماندند

برخی از بانوان استقلالی با وجود اینکه بلیت بازی استقلال و پیکان را خریداری کرده بودند نتوانستند از درب شرقی ورزشگاه، وارد استادیوم آزادی شوند و پشت درب ماندند.

حضور مورایس و تشویق وریا در آزادی/ بانوان استقلالی با بلیت پشت در ماندند

ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در این بازی خود را به استادیوم آزادی رسانده بود تا نظاره‌گر این دیدار باشد. پیش از آغاز بازی، بازار سلفی‌ گرفتن تماشاگران با این مربی پرتغالی داغ بود.

حضور مورایس و تشویق وریا در آزادی/ بانوان استقلالی با بلیت پشت در ماندند

برخلاف ۲ بازی خانگی قبلی آزادی، تصاویر پخش شده بازی در صدا و سیما طوری تنظیم شده بود که تبلیغات محیطی باشگاه استقلال مشخص باشد. در ۲ بازی خانگی قبلی استقلال، به علت اختلافات میان این باشگاه و صدا و سیما، تصاویر بازی، به شکلی ارائه شده بود تا تبلیغات محیطی استقلال نمایان نشود.

پیش از آغاز بازی، ساپینتو سرمربی آبی‌ها و مجتبی حسینی سرمربی پیکان خوش و بش کوتاهی با یکدیگر داشتند. همچنین مهدی مهدی‌پور، بازیکن آبی‌ها قبل از شروع این دیدار، به سمت سرمربی پیکان رفت و خوش و بش ویژه‌ای با او داشت.

صالح حردانی، سیاوش یزدانی، سعید مهری، سجاد شهباززاده، ‌ زبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، رضا میرزایی و ارسلان مطهری نیمکت‌نشینان این بازی برای استقلال بودند.

بنیادی‌فر داور مسابقه استقلال و پیکان در نیمه اول این بازی در برخی صحنه‌ها تصمیم‌های بحث‌برانگیزی داشت که باعث واکنش شدید طرفداران استقلال شد. همچنین در یکی از صحنه‌ها ساپینتو با داوران مسابقه به خاطر تصمیمات تیم داوری گفت‌وگوی کوتاهی داشت و نسبت به برخی از اتفاقات بازی معترض بود.

در دقیقه ۲۱ بازی، طرفداران استقلال وریا غفوری، بازیکن فعلی تیم فولاد خوزستان را تشویق کردند. آن‌ها همچنین یک دقیقه بعد یاد مرحوم پورحیدری را در ورزشگاه گرامی داشتند.

حضور مورایس و تشویق وریا در آزادی/ بانوان استقلالی با بلیت پشت در ماندند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + سیزده =