کد خبر : 308218
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵
-

گل محمدی: لوکادیا عملکرد خوبی داشته

گل محمدی: لوکادیا عملکرد خوبی داشته

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش به جذب لوکادیا و دیاباته نیاز داشت و تاکنون لوکادیا عملکرد خوبی از خود ارائه کرده است.

به گزارش عصرقائم، پرسپولیس با نتیجه ۳ بر یک توانست هوادار را در ورزشگاه دستگردی تهران شکست دهد. یحیی گل‌محمدی در مصاحبه با شبکه سوم تلوزیون درباره این مسابقات گفت: بازی خوبی بود. با وجود اینکه زمین شرایط سختی داشت و کیفیت لازم برای انجام مسابقه نداشت، یکی از بازی‌های خوب فصلمان بود. توانستیم با کارهای ترکیبی از کناره‌ها به گل برسیم و موقعیت خاصی هم به حریف ندادیم. روی صحنه‌ای هم پنالتی شد، برخورد بیرون محوطه جریمه بود. فکر می‌کنم بازی فیزیکی و فنی بود. بازی سختی را بردیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. از جانشان گذاشتند و تمرکز زیادی داشتند و مزد برتری خود را هم گرفتند. ان‌شاء‌الله همین روند را ادامه دهیم. در مجموع فکر می‌کنم که بازی خوبی برایمان بود.

وی در واکنش به انتقادهایش به نحوه جذب بازیکنان در خط حمله تیمش و راحت شدن خیالش با جذب لوکادیا و دیاباته گفت: برای تقویت خط حمله باید این کار را می‌کردیم. هر چند دیر اضافه شدند اما رفته رفته و هفته به هفته بهتر می‌شوند. شرایط بدنی و مسابقه‌ای هر دو بازیکن بهتر خواهد شد. تعطیلات فیفا دی به هر دو بازیکن ما کمک می‌کند که به شرایط بهتری برسند. در هر صورت عملکرد دیاباته را در تمرینات ندیده‌ایم اما لوکادیا در دو بازی اخیر عملکرد خوبی داشت.

سرمربی پرسپولیس درباره بهبود کیفیت چمن ورزشگاه دستگردی گفت: بحث کوتاهی و بلندی چمن نیست. این ورزشگاه مشکلات زیادی دارد. این زمین، برای انجام مسابقه مناسب نیست. قبل از مسابقه هم گفتم که شرایط امکاناتی باشگاه‌های ایران خوب نیست. تمرکز مدیران و فدراسیون قبل از شروع فصل باید این باشد که شرایط ورزشگاه و چمن خوب شود.

گل محمدی: لوکادیا عملکرد خوبی داشته/ ورزشگاه دستگردی مناسب مسابقه نیست
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + چهارده =